gunillasbusfamilj

Direktlänk till inlägg 20 april 2010

Tisdag - Väckt av nån tok

Av Gunilla Zellman - 20 april 2010 19:02

Jaha så var det andra natten man fick förstörd. Natten mellan söndag och måndag får jag skylla mig själv när jag drack pepsimax innan jag skulle sova och sen tyckte ju inte bebis att vi skulle sova inte. =) I natt då sov jag gott fram till klockan var lite över 2 då ringer någon på telefonen som troligtvis ringde fel men va Piip. Det var dessutom ett utlandsnummer. Fredrik svarade och hörde något på engelska och sa What? men fick inget svar så han la på luren. Så vi antog att dem ringde fel. *haha* 


Annars har dagen varit bra. Har troligtvis haft en förvärk i natt men inte mycket var väl det. *hehe* Bebisen har varit väldigt aktiv annars idag.


 
 
Magnus

Magnus

21 april 2010 07:23

De där utlandssamtalen har blivit vanligare och vanligare. Håll koll på de, helt plötsligt kommer de som "mottagaren betalar" eller något annat som gör att det dras pengar bara man svarar. Oftast är det någon med brittisk dialekt som ringer.

http://magnus.ekenskog.se

 
Ingen bild

Veronica

21 april 2010 12:49

Hoppas du fick sova bättre i natt.

 
Ingen bild

Camilla

21 april 2010 21:28

Du kommer få sova mindre i mindre! Men se det som positivt, att det är bebisens sätt att förbereda dig för vad som komma ska :) När bebisen är här får du inte sova mycke heller :P
Jag väntar fortfarande på min bebis...

 
Ingen bild

Gunilla

23 april 2010 15:59

Jopp så är det ju. Men kan ju säga som så att sova har jag inte fått göra sen Camilla flyttat hemifrån. Har väl haft seperationsångest eller nåt. Är uppe minst 1 gång per natt och måste kissa. *haha*

 
Ingen bild

camilla

25 april 2010 10:06

då är vi två syrran ;) jag börja också sova käss när jag flyttade hemmifrån.
såååå kul att vi får barn samtidigt, men sååå tråkigt att vi bor så långt ifrån varandra :(

 
Ingen bild

Gunilla

25 april 2010 10:36

Hehehe.... Ja vi var ju som tvillingar när du bodde här så det är kanske inte så konstigt.
Japp jag tycker det är super roligt att vi ska få barn samtidigt. Det blir himla skoj. Men visst håller med om att det är trist att vi bor så långt i från varandra. Fast vi ska inte klaga tänk på freddan och hans familj. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla Zellman - 7 april 2019 00:02

Fy i natt vaknade jag av en mardröm. Min andra bror rycktes ifrån mig i min dröm. Det gör så.jävla ont. Och rädslan över att de kanske försvinner. Ja den är hemsk. Har drömt att en av mina systrar också försvinner ifrån mig. Nu hoppas jag att jag sli...

Av Gunilla Zellman - 5 februari 2019 17:33

Idag är det tungt. I somras somnade 2 människor in som fanns i mitt liv. Min svärfar och min ena bror. Idag är en dag då sorgen kommer ifatt mig en sväng och jag inser att de verkligen är borta. Det gör ont. Det är tyvärr livets gång att folk ska läm...

Av Gunilla Zellman - 4 november 2018 14:45

Japp jag erkänner. Jag är beroende av min mobil. Och det värsta är att jag bara slö tittar jag gör inget vettigt ens. Så nu får jag skärpa mig ännu mer. Denna veckan klarade jag målet - att bara vara på telefonen 1.5h på dagen - 1 gång och det var i ...

Av Gunilla Zellman - 21 oktober 2018 22:58

Japp jag funderar på mycket just nu. Men en sak som fungerar för att få hjärnan att slappna av är faktiskt att skriva av mig. Jag vet inte om det är någon som ens läser min blogg men då har jag ett sätt att få utlopp av mina tankar och energin som gå...

Av Gunilla Zellman - 20 oktober 2018 23:54

Oj denna blogg är verkligen inte aktiv. Haha.....   Jag funderar på vad jag kan hitta på som gör att jag mår bra. Något där jag träffar folk varje vecka. jag är med i Joyvoice denna terminen med. Men nånstans inom mig är det inte det riktigt som ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards