gunillasbusfamilj

Alla inlägg under november 2010

Av Gunilla Zellman - 28 november 2010 14:28

Nu jävlar Kusiner nu får ni se upp för elvira är också på g!. Hon krälar så in i norden nu. =) Helt galen är hon. =)


Nu har fredriks morbror Ingemar varit här och hälsat på med sin sambo Gunilla. Hon har ett väldigt vackert namn måste jag påstå. =)


Efter elvira ätit vid 15 så ska vi dra ner till julskyltningen en sväng och titta där. handlingen gjorde vi bort redan i går vilket känns skönt. =)




                     

Blev även lite kort när cissi nathan och inger var nere och hälsade på. =)


Av Gunilla Zellman - 27 november 2010 15:11

OH MY GOD! alltså säger bara så här denna grabb är sjukt snygg eller jag menar han har sjukt snygga ögon! AAAAHHHH...... Helt super snygg.. Synd han måste spela vampyr.... =)


    

grrrrrrr.......


Av Gunilla Zellman - 24 november 2010 18:46

Hej alla! Idag var jag och elvira ute på tur. =) Med vagnen. vi trotsade snö vädret och gick till farmor och farfar alltså elviras gammel farmor och gammel farfar. =) Det var riktigt roligt lätt att jag ska gå upp där fler gånger. OCh farmor var helt överlycklig över att vi kom upp och hälsade på. Alltså en riktigt lyckad träff. =)


Vi gick inom magnus och veronica också. Zack sov och leo var på förskolan. Magnus blir alltid lika glad och få träffa oss. Alltid så roligt och träffa folk överhuvudtaget för man blir så glad över att folk blir så glada när man kommer och träffar dem. =)


Imorgon ska jag dra iväg och gå en runda inte springa HATAR och springa i snö. Så det får bli till att ut och gå en runda men det ska jag göra i alla fall. =) 


På fredag ska fredrik iväg och festa med sina kollegor. Vilket jag tycker han helt klart ska göra. Han behöver få komma iväg själv och få roa sig. Han ville inte först men jag sa klart du ska göra det. Så Anders Nielsen ska komma innan och spela lite Rock Band med Fredrik. Lite roligt att fredrik funnit vänner här nere också, hans 2 vänner han hade i skellefteå har hittills inte lyckats komma ner och hälsa på alls. Dem har velat men då har vi inte kunnat och så vidare.


Nu längtar man till Julen! Så himla mysigt med snön. Älskar verkligen livet just nu. Har en underbar familj och den kommer alltid finnas i mitt liv vare sig ni vill eller ej. *skrattar* Ha det underbart mina vänner. =)

Av Gunilla Zellman - 23 november 2010 13:53

elvira har växt 2 cm sen 2 veckor tillbaka hon är nu 65cm lång och väger 6430g. Hon gick inte ner som tur är även om hon kräktes så fruktansvärt som hon gjorde. I dag fick hon också sin 5 månaders spruta. Första sprutan sa hon inget. Andra sprutan blev hon lite ledsen. men skrattade fort igen. =)


här har ni våran busunge bild från igår när hon skulle sova. =)

  

Av Gunilla Zellman - 22 november 2010 18:00

Åh just det adressen till min blogg är nu. www.busgunilla.se så ni vet. =)


SÅ HIMLA SKÖNT! Nu så ska dem inte kontrollera hennes höft mer. Det hade kunnat vara dessutom en kontroll när hon var ett men det behövdes inte. Det känns så himla skönt. =) Nu går det på rätt håll i alla fall. =)


Idag så följde Zack och Veronica också med oss så vi satsa på att shoppa lite och så. Skulle shoppat en matstol till Elvira men dem var restade hela bunten. Vad i helvete det stod ju på nätet att dem skulle ha fullt lager... Irriterande men hon fick ett rosa grod matset och så fick hon gardiner och inlägget till matstolen. =) 


I morgon ska jag och Elvira iväg på bvc och hon ska få 5 månaders sprutan och så får vi se om hon har gått upp eller gått ner i vikt. efter alla kräkningar hon har haft den stackaren..... =(

Av Gunilla Zellman - 21 november 2010 19:11

Ja inte visste jag att NAN 2 var så tjock och fet att nu har vi krymt elviras matmängd. vi har själva tyckt att hon spytt nåt så kolosalt så till sist har vi tyckt att nu borde du inte ha något kvar magen. så innan körde vi med 190 ml men har nu krymt det till 160 ml vatten då alltså för att se om det kan göra att hon inte kräker så himla mycket..... Vi hoppas på det i alla fall fortsätter hon så får vi krympa ännu mer för jag tror att hennes mage inte klarar av att förbränna allt även om hon är mer aktiv nu än när hon var bara 2 månader ungefär,....


ja det var bara det jag ville säga. Någon som vet om det kan vara så att det är så himla kraftig övergång mellan 1 och 2? för hon började kräkas ännu mer då hon gick över till 2:an.


peace out!

Av Gunilla Zellman - 21 november 2010 17:08

ja då ska jag bege mig mot hbg i morgon med Elvira. Det kommer ju bli latjo men vad tusan det klarar jag. HOn och jag tar nog och shoppar lite innan vi drar till sjukhuset och kollar hennes höfter. Så vi beger oss iväg efter vi har ätit frukost hon och jag. =)


Annars är hon vääääääääääldigt grymt sur just nu. Itne rolig och ha och göra med men så är det när hon inte sover som hon ska den token. I morgon blir en lika dan dag för då måste jag störa henne i hennes middassömn eftersom den ena kollen är klockan 1 redan. Sen ska vi träffa en ortopedläkare klockan 14:40. Men sen efter det har hon en låååång resa hem. Får se till och ge henne mat innan vi beger oss hem bara. =)


ja det var nog allt. =)


Av Gunilla Zellman - 17 november 2010 14:40

Alltid lika roligt att prata med millisen! =) Jag blir så glad när jag har pratat med mina syskon. =)


Jaha då vaar det dags och lägga in lite nytt material på donnan då. =) 


    


I video klippet får ni ha överseende över att jag låter som en ja som en mamma. *s* jag pratar hur löjligt som helst... *asg* Tanken med videon var att jag skulle visa hur hon rör sig nu men inte ville hon det när kameran kom fram. *s*





Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards