gunillasbusfamilj

Alla inlägg under december 2010

Av Gunilla Zellman - 29 december 2010 16:23
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gunilla Zellman - 28 december 2010 17:06

Ja den låten med bosson får mig att må så himla bra! Jag var riktigt trött innan. Men så kände jag att jag måste lyssna på något och så kom ihåg denna låten som är fredriks och min låt och ja den lyfte verkligen upp mig. =) Hihihihihi


japp så är julen över och det känns lite skumt. Det har ju gått över ett halvår nu sen busungen Elvira kom till världen. Hon är ju bara för underbar den där lilla busen. Alltid lika glad oftast i alla fall. =) Träna tänker jag minsann komma igång med. får väl se till och köpa mig ett par skidor och börja köra skidor. Men det kostar ju så förbannat mycket. =)


Hmmm ja sen då.... tiden går och imorgon ska vi till bvc på 6-månaders kontroll så får se vad dem säger om hennes förbenade eksem hon har på kinderna. Annars går allt bra med älskade dottern.


Haha Camilla minns du när du drömde att du var Brolle Jr i en sån där talangjakt? *s* 


Jo vi ska fira nyår med Millisen och hennes älskade familj. =) det ska blir jätte roligt. =)


Hade besök av syskonen Nygren idag också. det var skoj. =) Alltid roligt och får besök. =)


Jaja ha det helt underbart. bilder kommer en annan dag. =) KRAM

Av Gunilla Zellman - 19 december 2010 13:52

Nej jag vet vad jag ska satsa på nästa år oringen! Nån som har lust och möta mig? Det blir dock i D21 kort i så fall. Va vad säger ni???? Vågar vi satsa? Jag har en liten loppa dock Men vad tusan måste ju ha något mål i sitt liv. =) *haha*

Av Gunilla Zellman - 16 december 2010 12:34

Så då har vi börjat vänja av elvira nappen. Nu tänker ni allihop vad i helvete håller ni på med. Men eftersom hon inte får lov och ha något i munnen när hon har opererats har vi gett oss tusan på att hon ska sova utan nappen. Det går bra mitt på dagen. men natten är svårare. Jaja vi ska inte ge oss i alla fall.... japp och så kommer det ett litet video klipp där fredrik busar med elvira. och lite bilder i sin vanliga ordning. =)


                


Av Gunilla Zellman - 13 december 2010 12:30

Hmm hade ju tänkt och lägga in någon bild också men det tyckte tydligen inte min kamera. =)


jaja, Elvira och ajg har åkt på förkylningar båda två och inte dem små heller. Jag har en rejäl så jag har ont i kroppen. Men va fan inte så illa som förra gången ajg var förkyld med henne. HOn däremot är riktigt förkyld orkar inte långa perioder men när hon är igång så är hon igång då jäääävlar är det fullrulle. Nisse vill hålla koll på henne nu för tiden så han är där elvira är mer eller mindre. =)


asch det var ju knappt lönt och skriva det här. Jaja vi ska ha en hemma vecka jag och elvira och bara ha det bra. =)


ha det gott.

Av Gunilla Zellman - 11 december 2010 12:27

Japp då har jag fyllt år igen. Nu är man gammal. *asg* Även Leonard har blivit 1 år äldre. Han är nu 2 år. Fredrik trodde han var halvåret äldre än Nathan men så är det inte.

enligt någon blev man vuxen när man fyller 30 näääää håller inte med om det. Jag kommer aldrig bli vuxen för jag kommer aldrig sluta leka. =)


Elvira då ja hon snackar och grejar så innibomben. Vi har försökt filma henne när hon skrattar men när fredrik skulle filma henne så ville hon inte skratta så mycket längre... =)


annars lever hon loppan som vanligt fullrulle äter som en häst vill jag lova. =)


Äsch här kommer lite bilder och filmklippet. Åh just det ja fredrik har nu fått sin gitarr och min keyboard kommer nästa vecka. Så ja nu jävlar ska det spelas. *s*


      


Av Gunilla Zellman - 7 december 2010 12:30

Elvira går ner i vikt. eller ja 10 gram har hon gått ner. HOn väger 6420g och är 66m lång.... =/ men det är ju inte så konstigt så som hon är aktiv. =)


På torsdag ska vi till en ny kompis till oss, som vi träffat på babycaféerna. =)

imorgon ska vi serva vagnen och dra inom ikea och köpa matstol till Elvira. =)


och på fredag är det kalas för hela slanten. =)

Av Gunilla Zellman - 6 december 2010 13:11

Så där ja nu har vi varit i malmö. Det tog väl typ 5 minuter det hela. INte mycket. Som tur är slippper vi stanna på sjukhuset mer än inskrivningsdag, operationsdag och sen får vi åka hem. Vi kommer att få vänta tills hon är ca 10 månader eftersom gomspalten går upp lite i den hårda delen också. Är tydligen inte enbart i den mjuka delen. Läkaren trodde inte att hon skulle få problem med talet heller så. =) Skönt är det. Förhoppningsvis blir det bara 1 operation men får hon för stort fistelhål så kan det bli 1 operation till-.... jaja... sånt e livet typ...


annars har vi det bra! denna veckan innebär 2 kalas och mys i mängder. =)


markus och jag och elvira ska på IKEA på onsdag och serva våran vagn också. =) ha det super duper. =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards