gunillasbusfamilj

Alla inlägg under mars 2012

Av Gunilla Zellman - 29 mars 2012 21:39

Japp idag så kom det från skolverket att jag är härmed legitimerad förskollärare och får lov att jobba i förskolan och förskoleklass.


Då himla skoj! Nu känner jag verkligen att man är något! =)

Ska minsann ta och rama in det och sätta upp det på jobbet så föräldrarna ser att det finns en legitimerad förskollärare på deras barns avdelning. =)

Av Gunilla Zellman - 28 mars 2012 20:28

FÖrra helgen blev jag och fredrik less på att elvira kliade sig så fruktansvärt på sina eksem som hon har så vi bestämde att vi skulle ringa vårdcentralen för att få en läkare och titta på det och sen kanske få en remiss till hudläkare,

jag fick tid först i dag onsdag. 1,5 vecka senare. Men är glad att jag fick den läkare jag fick. det var en äldre herre men han visste va han pratade om det såg man och han visst exakt vad för typ av mediciner han ville ge henne som vi skulle pröva. 


Ja ni förstår jag blev hel nöjd. Plus att han tror att elvira har svinkoppsbakterier i såren som hon har kliat upp på handlederna och kinderna så jag har fått antibiotika för det som hon ska ta 1 gång om dagen i 10 dagar.


Nej det känns bra och nu får vi se om dessa salvor hjälper eller skälper. hjälper dem inte så ska vi ringa och be att få remiss det sa han. Jag tackar att jag fick hjälp så var så bra som den var! Är lycklig att jag fått läkare som trott på mig när jag varit inne med elvira. Jo hennes eksem är böjveckseksem som troligtvis är kroniska som lär komma och gå men som han sa att man vill ju hon ska ha det så bra undertiden som dem är framme. japp så är det. Snart dags för logopeden borde få tid i april till maj. Men det vet man aldrig.


I lördags så var vi på busfabriken och elvira tyckte det var jätte spännande. Hon verkligen mös och åkte rutschkana i mängder fast bara den lilla som finns i småbarnshörnan. Men vad gjorde det hon hade ju så roligt! =)


aja det var allt! ha det gott allesammans!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards