gunillasbusfamilj

Alla inlägg under augusti 2012

Av Gunilla Zellman - 12 augusti 2012 10:34





Jepp nu har jag varit på bröllop till min kära syster Linda! Grattis LInda och Ola! Så himla fint var bröllopet. Sen på fredagen drog jag och elvira i väg på äventyr. Vi åkte till Helsingborgs Djurpark. Det tyckte elvira var toppen. Snacka om att hon njöt. Jaha lite bilder vill ni väl också ha så det kommer här:


                                             

Av Gunilla Zellman - 4 augusti 2012 21:12

Oj det var ett tag sen jag skrev här inne. Så vad händer i min lilla värld. Jo jag har flyttat till huset vi skulle ha. Vi börjar komma i ordning. Det tar sin lilla tid ska ni veta. Speciellt när man inte vet hur man vill ha det riktigt. Jag har just nu inga gardiner i vardagsrummet så här är ljust. Men klart här ska vara gardiner. Vi har möbler i mängder så vi ska nog göra oss av med en del av möblerna. ja och så har vi lite lådor som behöver försvinna här i från också. Men sakta men säkert blir det bra.


vårt sovrum är renoverat men det saknas lister. *s* elviras rum är påbörjat, så när det är färdigt ska vi göra vid datarummet och sen blir det lite bättre plats i vardagsrummet.


köket skulle vi vilja göra om redan nu men vi kommer att hålla oss tills nästa år. Ja så ser det väl ut,


jag har knappt orkat mycket och jag har ingen aning om vart något är. Hopplöst i bland vill jag lova.


NÄr det gäller barn så har vi våran goding Elvira och har bestämt oss för att vänta 1 år innan vi påbörjar syskon till henne. För att få koll på hur ekonomin kommer att se ut. Men det gör inget för jag ska ju bli MOSTER igen nästa år. Min älskade lilla syster Camilla ska ha en liten goding som är beräknad 10 januari 2013. Ska bli så roligt och få träffa det mystiska livet som lever i hennes mage nu. =)


nästa vecka ska jag i väg på bröllop också. Min syster ska gifta sig nej inte Camilla utan den andra systern. Vilket ska bli jätte skoj och gå på. Har köpt skor och klänning för tillfället ja det komemr att bli perfekt. Syster yster kommer få en toppen dag det känner jag på mig. Elvira hon ska busa hemma hos våra kompisa Angelica, Lars, Linn, Simon och Viggo hela dagen. det kommer bli toppen för henne också. Vi var där i dag och lekte lite för att hon inte skulle vara främmad på onsdag och det gick hur bra som helst. =)


nej nu så räcker det nog idag jag vet inte blev nog en massa svammel som vanligt. =) *s*


ha det gott!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards