gunillasbusfamilj

Alla inlägg under januari 2013

Av Gunilla Zellman - 31 januari 2013 14:20

Idag har jag två av mina änglar i min säng! Elvira e på bättringsvägen men åker på infektionen under dagen som går! Så jag tog beslutet redan igår att jag stanna hemma hela veckan vilket känns rätt idag! Just nu vilar hon o nisse i vår säng!

Jag ska städa lite grann

Av Gunilla Zellman - 30 januari 2013 22:06

Idag vaknade Elvira feberfri och hade varit det hela gårdagen oxå. Däremot så under dagen fick hon feber igen. Men eftersom hon var feberfri i morse begav vi oss iväg till hbg och busfabriken och sjukhus besök.

Jag märkte på henne under busfabriks besöket att hon blev varm och hon orkade inte mycket!

Men till hörselundersökningen kom vi och fick det gjort. Nu vet jag att hennes högra öra besitter en minimal störning inget som stör henne men de allra ljusaste tonerna hör hon inte där. Typ en ton var det hon ej hörde! Signaler går till båda öronen så hennes hörsel är inget att oroa sig för!

Av Gunilla Zellman - 28 januari 2013 11:47

Denna vecka startar jag med 3 dagars vab! Elvira har åkt på en rejäl förkylning och ligger på runt 38 graders temp. Så nu blir det vila för henne och så hoppas vi att kunna åka in på hörselkontrollen på onsdag.

Idag har här varit två byggare och gjort lite reparationer på tvättstugan. Dem höll på ca 1,5 timme! Ny brunn och Linus har helt tak igen! :)

Målat väggarna gjorde vi i veckan så vi fick det gjort. Det vi väntar på nu är mattläggarna som ska göra det sista! Sen blir det prima!

Här kommer bilder.

Av Gunilla Zellman - 26 januari 2013 22:20

Idag åkte jag och två vänner till Ullared! Oj vad roligt vi hade! Vi shoppa mesta dels var för sig. Sen träffades vi och åt vur halv tid! Shoppa lite till och sen gick vi utåt. Det tog lite tid för oss och komma ut, men vad gjorde det när man var i gott sällskap!

Sammanlagt gjorde jag inte av med hela min budget! Och vi fann när vi packat in allt att vi hhade mer plats kvar så nästa gång kan vi handla ännu mer! :)

Skoj hade jag! ;) och vi lyckades få parkering så nära som man kunde komma! :)

Av Gunilla Zellman - 21 januari 2013 15:44

Nu har renoveringen av tvättstugan satt fart!Vi har valt nytt golv oxå!

Dessutom när vi kom hem o titta ut genom altandörren så ser jag att min stor jägare har varit duktig o tagit en mus! :)

Av Gunilla Zellman - 5 januari 2013 17:25

PäIdag har vi kört jobba med huset dag, så nu är dörrkarmen till vårt sovrum målad med den färg vi hade kvar.
Vi rensade lite på vinden oxå. Vi hitta 3 ishockeyspel vet ej om där e gubbar till dem så 2 som där vi såg inte hade gubbar slängde vi på tippen. Det sista lät vi vara kvar så får vi ta ned p kolla det sen
Vi hitta lite annan skit som vi kasta oxå.
Här är bilder på målandet.

Av Gunilla Zellman - 3 januari 2013 18:47

Ja då var året då allt kan hända här. Vårt år har börjat både dåligt o bra
Vi fick en ny liten släkting, Camilla, Niclas o Vilma fick en pojke till deras familj.
Vår Familj fick samma natt besök av maginfluensan både jag o Elvira kräktes. Pratade med lillebror Markus o han hade oxå fått det fast senare på dagen.
Så mitt nyårslöfte i år blir att överleva 2013 oavsett vad ödet har att framföra till mig.


God fortsättning allihop

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards