gunillasbusfamilj

Alla inlägg under april 2013

Av Gunilla Zellman - 30 april 2013 22:33

Japp ikväll packade jag ned Elvira i barnvagnen och så tog jag och Fredrik och gick till parken och kollade på brasan. Det hette att det skulle vara raketer det enda som kom var ett sånt där regn ni vet. Lite tradigt men skönt ändå och komma ut. Elvira sov gott i vagnen hela tiden!

Av Gunilla Zellman - 18 april 2013 21:30

Jaaaaaaaaaaaa dem fick GULDET!!! Nu vet jag en ängel som jublar allt vad han kan och det är han värd!!!!

Grattis Skellefteå aik och Thomas!!! Det e ni helt klart värda!!! :)

Av Gunilla Zellman - 18 april 2013 06:36

Tisdagen och onsdagen denna veckan har Elvira gått till sin Förskola i bara trosor. Visst olyckor sker men enbart en eller 2 Per Dag! Det får man ju ha i åtanke nu när hon precis börjat och vara där utan blöja. Men stolta är vi över henne iaf. :)

Av Gunilla Zellman - 15 april 2013 20:11

Oj vad vi har njutit idag av denna underbara värme som kom idag. Elvira lärde känna en av grannarnas grabbar! Marwin hette han och dem var lika ego och samtidigt hade dem super roligt. :) marwin ville inte gå hem när hans mamma kallade in honom. Känslan säger att dem lär leka fler gånger.

Nisse njöt som vanligt när vi var ute med honom. Här kommer lite bilder!

Av Gunilla Zellman - 7 april 2013 20:52

Japp idag tyckte Elvira att vi skulle åka iväg och orientera. Sagt och gjort pappa och mamma kom och hämtade oss i morse och vi åkte iväg.

Väl framme ville Elvira springa miniknat direkt. Så hon och hennes mormor gick i väg för och springa. Jag gick och anmälde mig på öppen bana. Först hade jag tänkt att ta öppen 7 men nånstans gnagde en viss bror och far att du ska väl ändå springa öppen 8.

Totalt omotiverad men jag valde öppen 8. Tack Linus och pappa för att vi alltid sprang den banan när vi tävla mot varandra. Jag hade som mål att ta mig runt och det gjorde jag oxå. På 58 minuter en bana på 4.7 km. Halt som in i tusan och mina hälar smärtar men oj vad roligt. Blir helt klart fler tävlingar för mig! :)

Annars denna helgen så tog vi och rensade på altanen och grävde fram vårblommorna. Löven är nu väck. Nu blir det till att leta upp nya ute möbler som vi kan ha på altanen. Så vi vill sitta där ute sen och GRILLA för det älskar vi!

Efter städningen så skickade vi upp Elvira till mamma och pappa och drog iväg till hbg för att äta ute och gå på bio. Vi hittade en sushi bar som hade riktigt god sushi. Rekommenderas ordentligt! :) dem hade även take away.

Efter att ätit God mat gick vi en runda i stan innan det var dags för bion. Vi såg thé great and powerful i 3D. Riktigt häftig film. Jag hoppade till ett ex antal gånger men det e ingen skräckis bara att det blev lite chockat när det helt plötsligt dök upp saker. Den var bra iaf.

Ha det super

Av Gunilla Zellman - 3 april 2013 21:57

Denna dagen började oroligt för min del men nu har den vänt totalt och mitt andra hockey lag är ev. På väg och spela mot guldet! ;) heja Skellefteå måtte ni vinna guldet!!! :)

Av Gunilla Zellman - 1 april 2013 20:18

Helt underbart väder var det idag så i morse/ förmiddags gick jag och Elvira tillsammans med Maria och hennes familj till ridhuset här i Perstorp och tittade på hästar när dem tävlade.! Elvira tyckte det var häftigt men hade hon fått som hon velat hade det varit hon som hoppat med hästarna. Hon älskar verkligen hästar. Hoppet finns att det bara är en fas.

I eftermiddags så tog vi fram en grill Vi hittade i garaget och grillade middagen. Grillad kycklingfilé och pommes och hilloumi tror jag den hette blev det. Oj så gott det vill jag lova.

Nisse han älskade att vi var där ute oxå sprang rundor som en liten tok. ;-) han njöt av att ha sällskap där ute.

Igår gick vi upp till mor och far och Elvira fick se när morfar knaka träd dvs pappa klyvde ved och det tyckte Elvira var häftigt. Vi hann sen! Träffa min faster och kusin en sväng oxå. Dock väldigt snabbt men ändå.

Imorgon är det dags för jobb igen efter 4 dagars ledighet. Snacka om att man har njutit dessa dagarna, även om jag varit lite rastlös! :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards