gunillasbusfamilj

Alla inlägg under oktober 2013

Av Gunilla Zellman - 10 oktober 2013 21:15
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gunilla Zellman - 9 oktober 2013 20:29

Idag har jag återigen haft en bra dag trots att jag hade 2 vikarier att jobba med på förmiddagen.
Skoj var det jag tog och körde storsamling med alla barnen på avdelningen. Först hade. Vi en ramsa. 5 små busungar hoppade i sängen. En trilla ner och slog sitt lilla huvud. Mamma ringde doktorn och doktorn svara. - Inga små busungar i sängen få vara. Och så vidare tills 0 busungar kvar.
Efter det ville Barnen sjunga litegrann så det gjorde vi. Oj vad barnen gillade samlingen. :) aja ville bara berätta det!

Kram

Av Gunilla Zellman - 9 oktober 2013 06:01

Japp så e det. Igår vaknade jag med ett leende på läpparna. Mådde hur gott som helst. Försökte framhäva min glädje hela dagen. :)

Varför jag skriver om detta e just att jag ej mått så bra den senaste tiden. Jag har haft svårt för att veta var en människa står. Det hela sluta med att jag bröt ihop totalt. Och har fått ta Dag för dag. Och igår kom dagen jag längtat efter. Jag log både utåt och inombords. Jag trivdes på jobbet och allt kändes kanon. :)

Jag fick paus från jobbet i fredags eftersom min lilla loppa var sjuk så hon o jag tog en extra hemmadag. Vi kunde packa o mysa hela dagen för när Fredrik kom hem skulle vi till lillasyster och hennes familj. :)

På fredagen när vi körde upp var vi tvungna och stanna och kissa vilket resulterade i att jag skulle vända bilen medans Fredrik kissa viran och självklart sätter jag bilen. :/ jag i ett nötskal oh ja. :)

Lördagen då åkte vi tjejer på eget äventyr. Vi åkte till Vilmas dansskola som var anpassat för 2-åringarna. Men töserna hade skoj. Sen efter den åt vi mat på mackedonkan och gick och tittade på bio. Vi såg filmen Flygplan. Ja töserna palla inte sitta still och vi satt allra längst upp vilket gjorde att dem hade möjlighet att röra sig. ;-)
Fredrik och Niclas dem tog Victor och åkte och spela bowling. För de fick ej följa med oss. :)

Sen blev det söndag Vi gick ut en sväng och hälsa på kossor åt lite för att bege oss hem.
Stanna fick vi göra i slutet för Linus ville vi skulle träffa hans kompisar från Norrland. Trevliga människor. Men har dock inte lyckats träffa en norrlänning som inte e trevlig. :)

Leker på Millans padda! :)

Mackedonkan

I väntan på att filmen startar

Mysunge!!! :)

Dem fastna en sväng... :)

Frukost dags

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards