gunillasbusfamilj

Alla inlägg under augusti 2014

Av Gunilla Zellman - 8 augusti 2014 18:02

Veckan efter var elvira och Fredrik hemma själva och jag jobbade. De var på utflykter vardag. :-) saknade dem gjorde jag och gav mig hem varje middag men missade dem vardag. ?

v.30 var det dags för årets oringen som gick i skåne. Varmt skulle det bli hela långa veckan så det var bara att inse att det skulle bli tufft att ta sig igenom det. Men skam den som ger sig. Första dagen gick rent åt pipsvängen och lillsyrran vann med 20 minuter.

Etapp 2 startade hon 5 minuter efter mig och hade gett sif tusan på att hon skulle springa ifatt mig. Vilket hon gjorde oxå. Men sen tog vi följe. Vilket gjorde att kag tryckte på så hon slog vår kamrat precis den dagen oxå. Vi jobbade bra ihop måste jag säga. :-D

Efter den etappem gick det bara bättre och bättre. Lyckades slå lillsyrran 1 etapp vilket jag var otroligt nöjd över.

Elvira och vilma sprang miniknat 4 dagar. En dag fick dem stanna hemma med mormor pga att man var tvungen att åka buss till tc. Plus att tc:et var otroligt Litet.

2 av dagarna sprang dem med bara mig för det kunde de konstaterade dem. Pokal fick dem som pris på dag 2. Snacka om att töserna var stolta. :)

vi var hos kusin anna och grillade en kväll.

Jag och elvira tältade ungefär halva veckan som hon njöt. Hon älskade att sova i min sovsäck. Hela hon var överlycklig.

Fredrik och kag avslutade den veckan med att åka på hotell bara han och jag och gå och titta på Dag-otto mfl. Vi passade på att äta sushi oxå. Hihi

Av Gunilla Zellman - 8 augusti 2014 00:34

Hur många bloggar har inte den rubriken. :)
Men tyvärr är det trist nog sant. Både jag, elvira och Fredrik har njutit av denna vecka som gott så fruktansvärt mycket att vi inte ville det skulle ta slut.

Både jag och Fredrik har ångest över att ledigheten nu tar slut och vi ska jobba igen på måndag.

Vad har vi gjort på vår semester.
Jag och elvira hade först en vecka ihop då passade vi på att träffa lite vänner. Bla min högskolevän kristina och hennes son emil.
Vi var bla på något som hette...... där man kunde utföra olika sorters experiment. Som finns i Lund. Plus att man fick även vara med på experiment show där dem gjorde isglass på några sekunder.

Det var första veckan. Mer får ni imorgon. :-D

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards