gunillasbusfamilj

Alla inlägg under oktober 2014

Av Gunilla Zellman - 27 oktober 2014 21:10

Nu är steget taget och jag ska utvecklas och bli stark i mig själv!!!! Det ska gå!!!! Ni får självklart hänga med på resan om ni vill.

Hur är det hos oss annars.
Jo elvira har fått svinkoppor förhoppningsvis har vi lyckats stoppa dem i tid. 2 pålster blev det idag med medel. Dem har inte hunnit vätska.

Jag bär på någon seg infektion tror jag. Kroppen säger ifrån i varje fall.

Freddan mår bra och slappnar av nu för chefen hans är tillbaka. :-)

Av Gunilla Zellman - 25 oktober 2014 13:55

jag grubblar och grubblar. Går igenom känslor som heter duga. Skriver och skriver och skriver i mängder. Men mår samtidigt lite bättre för varje gång. Tänker tillbaka på hur mycket somo har hänt i mitt liv och som är så fruktansvärt mycket negativt. Det är inte lite som har hänt. Kkänns inte okej då jag är en känsligt person som tar åt mig av allt trots att det inte är mitt fel. Men nu jävlar ska jag ta tag i det här och jag ska hitta redskap för det hela. Bearbeta alla mina negativa grejor kan jag göra så mycket jag vill för det känns bra!" nej nu ska jag titta på film med elvira! ha det gott.

Av Gunilla Zellman - 23 oktober 2014 22:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gunilla Zellman - 22 oktober 2014 20:58
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gunilla Zellman - 21 oktober 2014 21:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gunilla Zellman - 19 oktober 2014 20:37

Ännu en vecka är  nu borta.

Då jag haft små bekymmer på jobbet så blir jag lite låg. men försöker hela tiden finna något att glädja mig åt. Barnen är ju bara helt underbara på jobbet och Elvira och Fredrik lika så.

Efter en tuff vecka avslutade vi med en rejääääl slappelördag och sedan idag så åkte jag till PARADISET Ullared/Gekås. Oh my god vad jag trivs där det vill jag lova!!! 

Freddan hade pratat med sin pappa idag och då säger han att jag är på Ullared. Fredriks pappa säger då: Åh dit kan vi kanske åka när jag kommer ner! OOOOOOHHHHHH JAAAAAAA det gör jag gärna! *asg*

Freddan ville då åka inom Falkenberg en ljudaffär där i. =) så det kan man ju göra. ^^

Av Gunilla Zellman - 15 oktober 2014 20:16

I lördags åkte jag till Malmö för att gånpå konsert med james blunt! Wow säger bara. Jag tycker verkligen om hans musik och efter denna konserten, ja, jag älskar den mannens röst. Helt underbar. Jag vet inte hur mycket man får lov att lägga ut på kändisar och fotona jag tänkte på har jag lagt över på vår portabla hårddisk och kan inte nå den via denna bloggen. *suck* men det var riktigt mysigt iaf. :)

Av Gunilla Zellman - 5 oktober 2014 15:12

Vädret kan man verkligen inte klaga på! Idag e det söndag och nästa lördag ska jag njuta på kvällen för då ska jag lyssna på james blunt! Det ska bli en njutning till max!

Orken till att städa idag finns knappt! Men ska försöka ta tag i det. Tyvärr är ett tråkigt måste men så skönt när det är gjort. Så för att kunna njuta denna vecka så ska jag se till och städa nu.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards