gunillasbusfamilj

Alla inlägg under mars 2015

Av Gunilla Zellman - 1 mars 2015 00:04

Idag hämtade vi våra ringar. Det känns fortfarande som att det är något mystiskt som har hänt. Något som jag inte kan få grepp om.

En sak är säker, jag har funnit världens finaste ängel här i världen och det är min blivande man. Han som står ut med alla knasigheter jag har för mig. Han som ger. Mig alltid aå mycket glädje här i livet. Han som fanns där när jag var lååångt ner i mitt inre. När jag mått som sämst. Som kramat om mig när jag verkligen behövt det. Mmm han har verkligen funnits där alltid och kommer alltid att finnas där när vi gift oss.

Vi gifter oss av kärlek. Som ännu ett bevis på att vi älskar varandra och kommer alltid att finnas där för varandra. Han och jag, min ängel och jag!!!

Nästa år när vi bestämt att det blir bröllop har vi varit ihop i 15 år. Oj vad mycket vi har gått igenom. Allt från distansförhållande till sambos och att få en ännu em ängel i vårat liv. Vår älskade dotter elvira.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards