gunillasbusfamilj

Alla inlägg under april 2016

Av Gunilla Zellman - 21 april 2016 21:56

Att utvecklas som person är svårt. Men när man väl gett sig fan på det så lyckas man oxå.
Just nu utvecklar jag olika saker. Delvis går jag en keyboard kurs där jag får ett brev i månaden som jag får träna på tills nästa kommer. Ibland går jag tillbaka och jobbar med gamla brev. För er som är musikaliska sen barnsben och har tränat upp det redan då, vet nog inte hur svårt detta är då jag e nybörjare men tro det eller ej, jag kommer framåt sakta men säkert. ? är nu på brev 6 och lärt mig e massa. Hahaha.
På jobbet har jag gett mig attan på att försöka hinna hjälpa våra barn vars bekymmer är i språket. Och det arbetet går oxå framåt. ?
så när jag tänker på hur mycket positivt som händer så vet ni vad Då blev denna dag bra den oxå. Dagen har jag Gått som att något tungt legat över mig men nu ikväll smälte isen och jag kunde njuta av livet igen vilket var skönt. ?

Av Gunilla Zellman - 19 april 2016 21:41

Japp Det är vad jag Gör. Varje dag försöker jag att inte grubbla på saker och sedan tänka att det löser sig! ^^ ta en sak i taget och Fokusera på det. Är jag på jobbet är det fokus är jag på facket är det Fokus. Är jag hemma är min familj fokus.
Ikväll avslutade jag och Elvira dagen med att gå ut. Hon hade barbiedockor och sin Radio styrda bil. Barbiedockorna fick åka med i hinderbanan. Det var skoj. Dock var vi tvungna att gå in redan efter en halvtimme för hon skulle gå och lägga sig då. ?
I helgen var vi i Ullared hon, jag och Camilla och vilma. Det var annorlunda då Elvira testar mig till max just nu, men samtidigt var det så otroligt mysigt oxå. Mysigt och hitta på saker bara vi tjejer. Tack syrran för en go helg! ^^

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards