gunillasbusfamilj

Alla inlägg under juli 2016

Av Gunilla Zellman - 1 juli 2016 20:40

De 3 senaste åren har vi förlorat människor efterhand. Det är en enorm sorg och den blir bara värre för varje gång.
Senaste ängeln som blev till var en kollega som jag jobbade med för 7 år sen. Shit det var ett tag sen. Men det året fick jag lära känna 3 helt underbara människor. 1 av dessa 3 fick lämna jordelivet för 2 veckor sen ungefär. Kommer alltid att minnas henne då hon alltid spred en sådan enorm glädje för hennes jobb, familj och vänner. Det var en glädje att få jobba med henne trots att jag var gravid och hade hormoner till tusen. ? hon lärde en mycket alla 3 de var en enorm stor glädje för mig.

Men då hon förlorade kampen mot cancern efter 5 års kämpande så får hon nu njuta utan smärta. Så vila i frid Vevve! Du kommer alltid att finnas i mina tankar när jag tänker tillbaka på jobbet! ?

Alla änglar som passerat det jordeliv ha det så bra ni finns i mina tankar. Jag försöker njuta varje dag som jag får leva. Minns er glädje ni spred varje gång jag träffade er! Ett oerhört stort tack för att jag fick träffa er och umgås med er! Vila i frid, Thomas, Vevve och Gun!! ??????

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards