gunillasbusfamilj

Alla inlägg under februari 2017

Av Gunilla Zellman - 25 februari 2017 22:54

Just nu håller jag på och läser en bok som heter Lycka! En handbok i konsten att leva. Av Dalai Lama den här jag läst litegrann i och bara det lilla gör att jag får mig en hel del tankar.

Som bara frågan vad är lycka för mig?

Eller frågan hur vet jag att jag är lycklig?

Jag håller på att utforska just vad jag kan göra för att ändra mitt liv till det bättre. Jag har kommit en bra bit på vägen och känner en oerhörd tacksamhet över att jag fått det liv jag fått.

Det är ändå mycket som kan ställa till det

 Men vet ni det gör inte så mycket för bara man känner igen den dåliga energin så kan man förändra den snabbare efterhand som man fångar upp den

 Ibland har jag funderat över vem är jag verkligen? Och hur kan jag bli den människa jag en gång var. Den där glada härliga människan som sprider enorm glädje som älskar att jobba med barnen och se deras glädje när de kommer till förskolan. För den är inte självklar. 

Aja detta blev mest djupa frågor utan svar. Men det är en påbörjad process. 😊

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards