gunillasbusfamilj

Alla inlägg under mars 2017

Av Gunilla Zellman - 28 mars 2017 17:42

Japp jag har verkligen vårkänslor i kroppen. Jag försöker varje dag komma ut i trädgården och greja lite där. Det gör inget att det inte är fint väder bara det är uppehåll så njuter jag ändå.
Det märks på djuren också att det är vår för idag hittade jag en sötnos i garaget.

Visst är hon fin. får rysningar av så stora.
När jag var ute och promenerade idag på middagsrasten så hörde jag igen en hackspett men har inte sett den. Idag då satt den tydligt. Vilket djur det och igelkotten är de vilda djur som kan fascinera mig till max.

Elvira vill prova på nybörjarträning i orientering så det får det bli. Än har hon inte hittat den sport som hon gillar så pass att hon vill fortsätta med det mer än 1 termin ungefär. Så nu får hon prova detta.

Av Gunilla Zellman - 26 mars 2017 10:30

Igår tog Fredrik och jag tåget in till Hbg och åt på vår lilla sushirestaurang och sedan gick vi på bio och såg skönheten och odjuret.
I natt har vi bott på hotell och va gott det är med hotellfrukost. ?
Vi bodde på ett litet men otroligt mysigt hotell inne i Helsingborg som hette hotell Linnéa. Det låg bara 2 minuter i från knutpunkten dessutom. Dit hade jag lätt åkt och bott igen. Trevlig personal och riktigt mysigt.
Ni får ursäkta att bilderna hamnar som de gör. När jag tar foto så är det inte med liggande kamera.

Av Gunilla Zellman - 22 mars 2017 12:24

Idag är en sådan dag då allt har klaffat och blivit hur bra som helst. Vi kom iväg i tid i morse. Och jag hann vara med elvira länge på skolan innan den ringde in. Och tåget kom in i tid.
Ja det kanske jag ska berätta jag har bytt kommun att jobba i och det känns riktigt bra. Jag jobbade innan i Perstorp och hade jobbat där i 11.5 år. Så nu ville jag ha en förändring och smack där satt den. Det känns bra att göra förändringen även om det innebar att jag inte var hos mina gamla kollegor som jag trivdes bra med.
Jag trivs riktigt bra med de nya kollegorna oxå. Det tar ju trots allt tid att bygga upp nya relationer och det märks. ? men jag ger mig inte utan skapar nya nu.

Idag tog jag dock på mig mina skor och satte mig i en bokebacke som vi har precis utanför grindarna och lyssnade på fågelsången. Underbart!!! ?

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards