gunillasbusfamilj

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2017

Min sömn

Av Gunilla Zellman - 16 augusti 2017 20:31

Så efter mycket tjat från släktingar men även andra vänner om att prova magnesium som tillskott och se om det kunde göra någon nytta så provade jag det. Jag tyckte redan då att jag fick sova mycket bättre. Behövde inte vakna av krypningarna. Jag har fortfarande krypningar men de är så liten skala att det stör mig minimalt och de dyker oftast upp om jag vaknar av något. Typ att jag behöver kissa på natten. Innan jag provade detta kan jag säga att mina nätter blev förstörda varannan natt. Då sov jag allt från 3-4 hr. Till 2 hr. Nu får jag sova 6hr iaf. Dock med avbrott men som ni förstår så känner jag mig riktigt pigg de dagarna. Nu hoppas jag bara att det fortsätter och jag får lov att sova. Men det återstår att se.

I helgen var det fullt ös. På lördagen var vi på tosselilla och tog med en kompis till Elvira denna gången då hon börjar tycka det e tråkigt att åka iväg utan fler barn. Dagen blev lyckad iaf.
Sen på söndagen var vi runt i hela Skåne. Vi åkte till den sydligaste spetsen i Sverige.

Sen åkte vi till världens minsta museum hasse och tages museum. Just det muséet tänkte Linus min lillebror, jag, Fredrik och Elvira besöka för 7 år sen. Men då var det stängt. Så nu har jag, Fredrik och Elvira varit inne i det. :-) det var verkligen litet. :-D

Sen åkte vi till ales stenar och åt på en mysig fiskrestaurang. Dock i dessa tider dök det ju upp lite getingar. Fy det gillar jag verkligen inte. Men fick i mig maten till sist.

Det var trots allt vår bröllopsdag oxå även om vi inte firade den direkt. Men jag gav Fredrik ett litet brev där jag skrev att vid ett senare datum kommer vi att fira lite bättre han och jag. ? men hur fick han inte veta det är en hemlighet. ?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla Zellman - 7 april 2019 00:02

Fy i natt vaknade jag av en mardröm. Min andra bror rycktes ifrån mig i min dröm. Det gör så.jävla ont. Och rädslan över att de kanske försvinner. Ja den är hemsk. Har drömt att en av mina systrar också försvinner ifrån mig. Nu hoppas jag att jag sli...

Av Gunilla Zellman - 5 februari 2019 17:33

Idag är det tungt. I somras somnade 2 människor in som fanns i mitt liv. Min svärfar och min ena bror. Idag är en dag då sorgen kommer ifatt mig en sväng och jag inser att de verkligen är borta. Det gör ont. Det är tyvärr livets gång att folk ska läm...

Av Gunilla Zellman - 4 november 2018 14:45

Japp jag erkänner. Jag är beroende av min mobil. Och det värsta är att jag bara slö tittar jag gör inget vettigt ens. Så nu får jag skärpa mig ännu mer. Denna veckan klarade jag målet - att bara vara på telefonen 1.5h på dagen - 1 gång och det var i ...

Av Gunilla Zellman - 21 oktober 2018 22:58

Japp jag funderar på mycket just nu. Men en sak som fungerar för att få hjärnan att slappna av är faktiskt att skriva av mig. Jag vet inte om det är någon som ens läser min blogg men då har jag ett sätt att få utlopp av mina tankar och energin som gå...

Av Gunilla Zellman - 20 oktober 2018 23:54

Oj denna blogg är verkligen inte aktiv. Haha.....   Jag funderar på vad jag kan hitta på som gör att jag mår bra. Något där jag träffar folk varje vecka. jag är med i Joyvoice denna terminen med. Men nånstans inom mig är det inte det riktigt som ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards