gunillasbusfamilj

Alla inlägg under mars 2018

Av Gunilla Zellman - 9 mars 2018 18:36

Idag hade jag en riktigt underbar dag ska jag tala om. Alla var glada på jobbet och ingen gnällde om något. Jag kunde lägga full fokus på barnen och bara få dem till att må hur bra som helst. Precis som det ska vara.


Just nu om vi tar min lilla familj så flyger tiden iväg. Elviras eksem har lagt sig rätt så bra. Dock upptäckte vi att det finns citronsyra i mjuka tortilla bröd. woops och det har hon fått. tyckte det var märkligt att eksemen blossade upp. Inte så konstigt. På nätterna har hon något som heter Dermasilk på sig och det är ett riktigt kanon tyg för barn med eksem. Vi har dragit ner rätt så bra på kortisonsalvan och ungen är lycklig för man ser inte så mycket av hennes eksem. Dock så slår ju vädret om en massa hela tiden vilket förvärrar eksemen. 


Själv slåss jag med alla konstiga känslor om allt möjligt. Jag känner att jag stmapar men jag vet inte hur jag ska gå vidare eller hur jag ska ta mig vidare. Denna våren provar jag att vara med Joyvoice och sjunga i kör. Än så länge har jag bara varit där 1 gång och den gången gick jättesnabbt så jag knappt hann reagera på att jag var där och att jag hade varit där. Så nu väntar jag på nästa onsdag då är det dags igen. =)


jag har börjat försöka träna igen också. Vilket är just nu en promenad på onsdagen och en på helgen. Men jag känner att jag kommer framåt sakta men säkert där också. Då mina krypningar i benen har sakta men säkert tagit och blivit bättre. Så nu får jag hyfsat samma timmar varje natt. Denna veckan har jag snittat 6hr och 25 minuter. Alltså väldigt bra för att vara mig. Jag har hittat en bok om yoga som Paolo Roberto har skrivit där jag har provat lite pass som passar som sträcker ut bla. min rygg.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards