gunillasbusfamilj

Alla inlägg under februari 2019

Av Gunilla Zellman - 5 februari 2019 17:33

Idag är det tungt. I somras somnade 2 människor in som fanns i mitt liv. Min svärfar och min ena bror. Idag är en dag då sorgen kommer ifatt mig en sväng och jag inser att de verkligen är borta. Det gör ont. Det är tyvärr livets gång att folk ska lämna jordelivet men när man får 2 samma vecka då hinner man inte med. Det blir som en otrolig chock och man går i en dvala en period för att sedan komma ur försöka leva normalt igen. Det var en enormt tuff semester jag fick men under tiden fick jag bearbeta lite i min egna stillsamhet. 


Det gör ont när det blir högtider eller födelsedagar där de fanns med på ett eller annat sätt. För Snart 4 år sen den 19/2 friade Fredrik till mig och då var min bror med och bevittnade det hela. Bara en sån sak att de inte får vara med oss i framtiden gör ont. Men får ta mig en promenad ner till minneslunden och tända ett ljus och på det viset skänka dem en tanke. 


<3


Livet går vidare. 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards