gunillasbusfamilj

Alla inlägg under februari 2011

Av Gunilla Zellman - 20 februari 2011 18:39

japp då har elvira haft sin första dubbelsidiga öroninflammation och jag kan säga som så att jag har nog aldrig varit så rädd i mitt liv. *s* jo det har jag men jag vet inte fick lite panik visste knappt hur jag skulle få henne lugn... stackars min lilla tös. Så i fredags var vi på vårdcentralen och fick reda på att det var dubbelsidig öroninflammation. så ont de thade min lilla ängel.... Nu går hon på pencillin 2 gånger om dagen. så sånt e livet.


Annars så ska vi bara åka och hälsa på Linda på onsdag och busa och ha det skoj där hela dagen. =) och så tror jag om vi orkar ska vi gå på familjens hus på tisdag på babycafét och mysa lite grann. =)


kram allihop!

Av Gunilla Zellman - 15 februari 2011 15:32
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Gunilla Zellman - 14 februari 2011 13:17

Japp så var det februari månad och det har varit en del kalas. =) Fredrik fyller år på lördag. Så jag ska bjuda ut honom på fredag. Men tysat om det för han vet inte om det. =) Pappa och mamma ska ta elvira då. =)


Elvira ja hon har fortfarande sitt eksem och allvarligt talat är det nog någon allergi troligtvis mjölk. Ska se vad bvc säger på tisdag nästa vecka för då ska jag dit och göra boel test i alla fall. synd om henne att hon ska ha eksem hela tiden ju....


annars händer det inte så värst mycket. v.8 ska jag nog ta elvira och köra till syster yster Linda och våldgästa henne en dag. =)


Elvira blir bara starkare och starkare när det gäller balansen så hon struntar nog i och lära sig och krypa känns det som. =) nej lite bilder får ni ju också ha. =)


            

Av Gunilla Zellman - 9 februari 2011 18:59

Nej jag tänker inte klaga! det är inte livet värt och göra! man har inget ut av att klaga bättre och göra något åt sin situation eller hur! Japp det tänker jag göra! någon som vill ha besök av mig och elvira? vi åker gärna iväg en sväng och upptäcker saker. =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards