gunillasbusfamilj

Alla inlägg under augusti 2016

Av Gunilla Zellman - 17 augusti 2016 15:58

Denna semestern har varit den mest stressfulla men smatidigt den mest lataste jag har haft på många år. Vissa dagar var hopplösa medans andra var så sega och fulla av slapphet som denna dagen t.ex Idag började Elvira i skolan och nånstans är där en bomb släppt inombords. Hon börjar bli stor men samtidigt är hon så liten fortfarande. Att finnas för henne är det bästa som finns, men också bland det svåraste jag någonsin gjort i mitt liv. 

Fredrik är ju vuxen och klarar sig själv fullt ut. Men vi finns där för varandra iaf. 

På bröllopet i lördags så fick alla gäster ett kuvert. I kuvertet låg det lite olika saker bla. Ett vykort som de kunde ta hem och sedan skicka till oss familjen Zellman. Idag kom det ett sådant vykort i lådan från min älskade farmor. Så otroligt glad man blir av snigelpost. :-) det är minsann mer uppskattat än man kan tro. Men idag skickar man det knappt längre tyvärr. Bra intiativ i varje fall och jag är sååå glad att farmor tog och gjorde det. :-)

Av Gunilla Zellman - 14 augusti 2016 22:27

Kära bloggläsare!

Igår den 13 augusti Gifte jag och min make oss. Vi firade dagen med de allra bästa vänner man kan finna. Alla syskon och föräldrar. Vi hade en otroligt fin dag som vi kommer att minnas för alltid. Ja de säger att bilder säger mer än ord så vi kör på det.

   

 

Här känner jag på killarnas ben för att sen tala om vilken som är min makes ben. Jag lyckades. Tydligen sa min ena bror att jag kände lite väl högt. vilket fick Niklas till att börja asgarva.


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards