gunillasbusfamilj

Direktlänk till inlägg 10 oktober 2010

Alternativ hälsomässa

Av Gunilla Zellman - 10 oktober 2010 11:02

I går var jag och en kompis till mig på Alternativ hälsomässa i helsingborg. Ja det är den mässan som linda och jag gick på innan men det gör vi inte längre, tyvärr. =( men men har ju en ny mässpolare. =) i alla fall så hade jag beståämt mig för att gå på en storseans tänkte att kanske skulle man få ett meddelande från andra sidan. Första seansen vi stapplade in på var så full att det var ju totalt hopplöst. så vi väntade en timme och gick på nästa. Vi var bara 7 stycken på den så alla fick meddelande. Så jag fick kontakt med den här damen som jag fått veta innan för några år sen fanns med mig. hade totalt glömt bort henne men när seans damen pratade om henne började jag minnas om henne igen. Frågade sen mamma vem detta kunde vara och vi kom fram till att det var mammas Farmor Bengta hette hon... Ja jag vet det är lite lustigt namn. =) Men vad skoj att få veta att människan hade funnits i våran släkt. Jag hade fått veta att hon kunde gå ut i trädgården i bara finkläderna och smutsa ner sig hon brydde sig inte alls om det. och frågade mamma om hon var en sådan människa och det sa mamma att det kunde hon tänka sig att hon var. Så ja har nog hittat henne nu. =) Det finns kort på henne som mamma ska få av sin kusin det ska bli himla roligt och se om det blir en person man känner igen. =) jaja det var bara det jag ville berätta om.


Jag gjorde en konstig grej också där jag ritade en cirkel och fick sen fkylla den med vad jag ville. vilket slutade i att jag insåg att ja men det vet ini redan att ajg saknar och längtar efter alla mina kälra syskon. Att det betyder så mycket för mgi att jag får träffa er så ofta som jag kan. Så sorry linda att jag itne kom på guns mässa i går. =)  


Fredrik hade elvira hela dagen i går och kan säga som så att det tog 1 timme och 15 minuter för mig att få henne i säng i går. Det var inte lätt. Tror en viss dam hade saknat sin mamma. =) det är första gången jag har upplevt det. =) Och fredrik han stupade i sängen redan halv 9 på kvällen snacka om att vara slutkörd. =)


jaha det var nog allt. =)

 
 
Magnus

Magnus

11 oktober 2010 08:16

Sorry Linda bara? Det fanns fler som slet som ett djur och jobbade i en monter igår. :P

http://magnus.ekenskog.se

Gunilla Zellman

11 oktober 2010 12:26

jo jag såg det sen. =) Visste inte att ni var där och stod och sålde också. =) Hoppas det gick bra. =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla Zellman - 7 april 2019 00:02

Fy i natt vaknade jag av en mardröm. Min andra bror rycktes ifrån mig i min dröm. Det gör så.jävla ont. Och rädslan över att de kanske försvinner. Ja den är hemsk. Har drömt att en av mina systrar också försvinner ifrån mig. Nu hoppas jag att jag sli...

Av Gunilla Zellman - 5 februari 2019 17:33

Idag är det tungt. I somras somnade 2 människor in som fanns i mitt liv. Min svärfar och min ena bror. Idag är en dag då sorgen kommer ifatt mig en sväng och jag inser att de verkligen är borta. Det gör ont. Det är tyvärr livets gång att folk ska läm...

Av Gunilla Zellman - 4 november 2018 14:45

Japp jag erkänner. Jag är beroende av min mobil. Och det värsta är att jag bara slö tittar jag gör inget vettigt ens. Så nu får jag skärpa mig ännu mer. Denna veckan klarade jag målet - att bara vara på telefonen 1.5h på dagen - 1 gång och det var i ...

Av Gunilla Zellman - 21 oktober 2018 22:58

Japp jag funderar på mycket just nu. Men en sak som fungerar för att få hjärnan att slappna av är faktiskt att skriva av mig. Jag vet inte om det är någon som ens läser min blogg men då har jag ett sätt att få utlopp av mina tankar och energin som gå...

Av Gunilla Zellman - 20 oktober 2018 23:54

Oj denna blogg är verkligen inte aktiv. Haha.....   Jag funderar på vad jag kan hitta på som gör att jag mår bra. Något där jag träffar folk varje vecka. jag är med i Joyvoice denna terminen med. Men nånstans inom mig är det inte det riktigt som ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards