gunillasbusfamilj

Alla inlägg under oktober 2010

Av Gunilla Zellman - 7 oktober 2010 19:32

Måste bara skryta. *asg* idag har jag torkat av 4/6 golv och damsugit dem sedan har jag tvättat 3 maskiner tvätt och varit på babymassage med elvira. hahaha ja det var bara det jag ville skryta om. *asg* I morgon är det fredag då är det helg igen. Åh så underbart. =)


ha det super duper.

Av Gunilla Zellman - 5 oktober 2010 12:30

Japp försäkringsbolaget kan tänka sig att kolla på det hela igen när hennes kontroller är avslutade och det är goda resultat för hennes gomspalt. Haha lite gnäll så får man som man vill. =)


Idag var vi och vägde och mätte henne hon väger nu. 5870g och är 61,5cm lång. Har märkt det på kläderna då jag har fått börja ta nästa storlek nämligen stl. 68.


Annars har det inte hänt så värst mycket. Jag har ett enormt baksug dock så nu jävlar ska jag baka i mängder. *skrattar* så räkna med att få kakor på dopet. =)


ha det super. kram

Av Gunilla Zellman - 4 oktober 2010 12:08

Jaha så nu har jag äntligen lugnat ner ang. försäkringen att dem inte ville försäkra hela elvira. Så nu tog jag mig tid och skrev ett mail till den som hade gjort riskbedömningen på henne. Det ska bli skoj och se vad dem säger, Kan ju anse att man allt kan ta och ompröva hennes gomspalt också om dem nu kan tänka sig att ompröva hennes höftluxation. Gomspalten gör dem ju faktiskt vid den också. Nej minsann nån måtta får det vara. Idag har jag och elvira en hemma dag. Vilket är skönt. Meddelar så fort jag fått svar från dem.


så om jag har förstått det hela rätt kan vi få även gomspalten omprövad när den är opererad och det finns goda resultat för det!


Av Gunilla Zellman - 2 oktober 2010 19:51

Jaha så då är barn nummer 2 namnad.... Zackarias har nu haft namngivelse. Det var trevligt-... väldigt lite folk men helt okej... blir rätt så högljudt i alla fall-......


Denna veckan har vi hunnit med en hel del.


Måndags då var vi hemma.

Tisdags då var vi på babycafe och sen hälsade vi på mitt gamla jobb.

onsdags då var vi hemma

Torsdag då var elvira hos Morbror magnus och jag var på loppis och fyndade kläder till elvira

Fredags var vi och hälsade på mitt jobb samt var vi och firade Gammelfarfar och träffade kusin anna och mina farbröder.

Lördags japp då var vi på namngivelsen

Söndag då ska vi handla mat som vanligt... PUH säger jag bara denna veckan har inte varit skoj.


ska bara ta det lugtn nästa vecka får dock gå och väga och mäta henne och så ska vi på babymassage det ska bli skoj...


tja här kommer lite bilder...



                             

     

Elvira har kläderna som Gammelmormor Anna-lisa har stickat till henne. =)

Av Gunilla Zellman - 1 oktober 2010 16:23

jaha... så åter igen får man höra nya fall som har fått cancer. Min ena kollega har fått livmoderscancer och tyvärr var det hela elakartat. Tänk vad fort det kan gå tills livet tar en helt ny vändning. Det är inte så värst kul... Men men, man ska inte ta livet för givet... 


Nehepp... Elvira har kommit underfund med attt det är vääääldigt roligt med att läsa tidningar som prasslar... så allt som prasslar ska man läsa och biiiita i,... *hahahaha* Tja det var nog allt hon kommit underfund med just nu faktiskt...


 

titta riktigt gott... =)


 

Fredrik prövar markus senaste mask.... =)


   

BUS! =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards