gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 1 december 2010

Av Gunilla Zellman - 1 december 2010 16:10

Så då har Elvira och jag varit hos logopeden för första gången. Tydligen träffade vi henne när elvira hade fötts men jag minns knappt absolut inget från det att hon föddes tills vi kom hem från BB. Det var så himla mycket folk som vi träffade. Vi har ju börjat sakta men säkert med smakportioner och ska fortsätta med det och ska nu inte spä ut det eller jo men mindre mindre och mindre. =) 


Pratar gör ju hon så det är inga problem nu ska vi bara undvika att hon får problem med p, k, t, d, m p, med flera konsonanter. så vi ska prata bäbis språk och säga kise och pippi, med mera...


så i morgon ska jag åka iväg och "träna" dvs. jag ska pröva "pulkan" fredrik köpte till mig ett år. =) Känner bara att huvudsaken jag kommer iväg från hemmet själv. Fast jag har lite ångest var gång vill ju busa och mysa med min familj. =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards