gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 26 april 2010

Av Gunilla Zellman - 26 april 2010 19:35

Hej svejs!

Idag har jag kört magnus till kristianstads sjukhus så han kunde få mer medicin och få det hela kollat. Jag var själv lite förvånad att jag orkade. Men sen när jag kom hem så var jag TRÖTT! =)

Tänkte hålla mig vaken till klockan 8 och sen gå och lägga mig.


Hmmm... tror inte jag har sagt det men jag och fredrik var och tittade på ett renoveringsobjekt till hus i förra veckan men insåg att det är inte det vi är ute efter. Så länge tills vi hittat något hus vi verkligen vill ha så har vi satt upp oss på en fyra i området här vi bor för vi har en alldeles för liten lägenhet som det är nu. Får ju inte plats med bebisen och allt. =) men det lär nog dröja ett himla långt tag innan vi får en fyra så vem vet vi hittar nog ett hus innan dess. Finns ju en hel del fina hus till salu men samtidigt är dem väldigt dyra och ja vi har ju inte pengarna så det räcker.... Visserligen får vi låna av markus det sista om vi skulle behöva. Men vi är inte så värst villiga att vilja låna pengar av andra personer. Men hittar man sitt drömhus så hittar man sitt drömhus. =)


Annars är allt bra. Har väldigt känsliga hinnor i näsan just nu märker jag. Snyter jag mig för ofta så är det näseblod som gäller sen. *suck* Inte så värst mycket och göra åt det. =)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards