gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 6 maj 2011

Av Gunilla Zellman - 6 maj 2011 19:41

Ja ibland kan man drömma konstigt och allvarligt talat så känns det som att jag har börjat göra det ordentligt sen Elvira kom. 's*


I natt drömde jag att: Camilla, Linda och systrarna Nygren var med mig i ett stort hus någonstans. och det jag minns är att helt plötsligt kom det varningar om att det kom en tromb och vi börjar söka skydd. HIttar en stor kulle utanför fönstret och springer upp där. Inser att detta är bra och springer tillbaka i huset. Sen ser jag att tromben är på väg och då inser jag att jag måste söka skydd. först ställer jag mig i en dörröppning men inser att de kommer inte att räcka. Så jag springer ner till källaren men innan det så kommer Camilla och Linda ner för trappan med en massa servis som är Lindas som hon ska ha till syskonen. (fråga mig inte varför) Denna servis är hon så rädd om att hon måste få ner den i källaren innan tromben kommer. Så Camilla skriker: - Gunilla du måste hjälpa linda med servisen hon ska ha till syskonen! och jag bara skriker tillbaka nej jag måste söka skydd tromben kommer. NÄr jag är på väg ner i källaren kommer jag på att jag måste hämta min dotter. och springer för att göra det och då vaknar jag av att Elvira står och skriker i sin säng. Ja, så var det ialla fall. =) ha det super duper.  kram

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards