gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Gunilla Zellman - 28 juni 2011 14:16

Sist ut var min lilla goding men nu är hon också 1 år! 

Just nu hålle rpå och lära sig och prata hon kan säga dä och så pekar hon på det hon vill veta vad det är. Sen har hon börjat även och säga titta. Skoj att just dd och t ljuet lyckas... Nu ska jag öva med henne P och B för det hör vi inte så värst mycket och det är de ljuden som kräver allra mest tryck i munnen för att få upp. Men skam den som ger sig! =)


Elvira blev firade på det viset att på torsdagen när hon fyllde 1 fick hon äta frukost i våran säng det var väldigt uppskattat.


 


Sen på fredagen var det bus med Magnus familj, Camillas familj, våran familj och min bror markus och mamma och pappa. För då var det dags för midsommarfirande ute i stugan! helt underbart!


                     


Efter midsommar var det dags för kalaset på lördagen! alla mina syskon och deras familjer kom men även min älskade farmor och mor och far kom på elviras kalas. Gissa om hon hade skoj! Och alla leksakerna lekte hon med då och leker med dem nu också. Speciellt dockan.... *s* Men de andra grejorna är också skoj. =)


 Hmmm kladdekludden gunilla! *s*


   Nisse fann en ny sovplats i docksängen! 


    Elvira redo för kalas! =)

         Kalas bilder! tack alla syskon för att ni kom koch gjorde hennes dag så härlig! Men även farmor och mamma och pappa ska ha ett stort tack! kram allihopa

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards