gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Gunilla Zellman - 31 maj 2012 20:22

Ja nu får jag väl ta och börja blogga igen då.


Okej så vad har hänt. Jag ska bli husägare. Ska flytta tillbaka till mitt barndomshem. Ska blir hur skoj som helst har SÅNNA planer för det huset! *s* Badrummet i källaren är renoverat och klart. Bilder ja det får jag se till och lägga in. Drar dit i helgen och fotar lite grann. =) Golv till Elvirasrum och vårt sovrum är inköpta. Hur gott som helst. Sen mer då...... ja så har jag köpt gardinstänger till huset. Pappas kommentar: Men det finns ju redan gardinstänger i huset. Han tror väl inte jag tänker ha dem gamla skrutsakerna. Där e ju för tusan inte bytt gardin på år och dar. 's*


Väggarna till rummen är inte klara än. Vi tror vi vill måla våra väggar och sen sätta tapet på elviras rum. Men vi är inte helt hundra på det än. Hittar vi en finare tapet till elviras rum eller något annat alternativ som vi tycker är bättre så lär vi nog ta det i stället. Ska nog gå och kolla vad Per-Ove har för tapeter i hans affär. =)


Annars händer det inte så värst mycket nu. Fredriks arbetsplats drar in semestrar och grejor men det fixar sig ändå. Stora syster ska gifta sig till hösten ska bli skoj. Ja så har jag gjort en riktigt knas grej, jag har bestämt mig för att springa o-ringen. För er som inte vet vad det är, så är det en orienteringstävling som innebär att man springer 5 indivduella tävlingar på 5 dagar på raken. *haha*  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards