gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 25 september 2012

Av Gunilla Zellman - 25 september 2012 19:59

Hej allihop! Det var väldigt länge sen nu som jag skrev överhuvudtaget. Så nu får jag väl ta och uppdatera litegrann om vad som har hänt här.


Elviras rum är nu färdig tapserat och hennes väggdekor eller vad det heter sitter på plats. Hela hon var super glad och ville flytta in i rummet direkt. Golvet hennes och också lagt och passade super till väggarna. Listor ska upp och dem ska bli vita. Det är så himla roligt och få lov och greja i huset. Man känner verkligen att det är till mig jag gör det och inte till någon annan. Samtidigt känner man att man FÅR lov och göra det också. Vilket känns ännu bättre.


Tal om min rubrik så är det så att jag fann en ljudbok som hette Öka din sociala kompetens. Den fann jag via ett bokförlag som ger ut en tidning där man kan få tips på olika pedagogiska material. Jag valde att köpa denna skiva och det lilla jag har lyssnat på den säger mig bara WOW det här kan jag verkligen ha nytta av.


Bla tog han upp om ensamhet. En person som känner ensamhet är en person som inte har några nära vänner, familj som finns där och en nära relation. aja det var en bra skiva i alla fall. Nu ska jag lyssna vidare!


ha det gott


Ps. bilder på elviras rum kommer nästa gång jag lägger ut ett inlägg. ds.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards