gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 5 juni 2013

Av Gunilla Zellman - 5 juni 2013 18:20

Idag var jag och Elvira på läkarbesök i hlm. Hon skulle få sina eksem undersökta. Läkaren är nu nästan helt säker på att ägg och mjölk inte är ansvarig för hennes eksem. Hon har böjveckseksem som är drabbade av svamp. Detta ska vi nu behandla och när hennes hud är fin ska vi börja ge henne saker med mjölk och ägg i. Vi ska börja med ägg. Måtte det vara sant att det e borta nu! Hurra säger jag i så fall!!! :-D

I helgen som gick var vi på dop hos min underbara syster Camilla. Då gick jag ha syster mys för Linda kom också! :-D jag älskar att umgås med mina syskon! Vi bodde på hotell då och vi njöt. Ja förutom Fredrik han har lyckats få en fraktur i ett revben. Så han hade rätt så ont. Och har fortfarande.

Ska se om jag har lite bilder.

Kram

Elvira i hotellsängen.

Victor bus världens sötaste systerson!!

Kusinerna!!!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards