gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 8 januari 2014

Av Gunilla Zellman - 8 januari 2014 19:22

Oj oj... denna veckan startade jag med att ut och gå med elvira och fredrik i måndags vår lilla runda vi har här i kvarteret som är en halvtimme långt. Det är lagom när man inte har så mycket tid men känner man vill ut ändå.

sen i tisdags i går hade jag studiedag så fredrik var hemma med elvira och jag hade fått min remiss in till kristianstad och kunde komma in och få reda på om det gick och göra något åt mitt bråck jag åkte på när elvira hade varit i min mage. och ja det blir operation till våren. tyvärr är jag nu så rädd när det är att det inte känns något så jag har valt att bli sövd. Fick prata med en narkos sköterska och hon berättade hur det gick till och sa själv att hon hade gjort en sån operation också och tänkte att hon skulle minsann vara tuff och bara ta lokalbedövning för det kan man men efter en liten stund sa till att dem fick ge henne något så hon inte var med längre för hon pallade inte det. Jag berättade också om min oro jag har inför även det att bli sövd så hon antecknade det att jag var orolig för det hela. Fredrik har sagt att han följer med mig in den dagen och är där. han har dock 4-6 timmar i kristianstad och fördriva för de vill inte ha några närståendes i väntrummet pga sekretessen så de ringer när jag har vaknat och är redo att åka hem fast får nog be dem ringa tidigare tror jag. Den känslan har jag nu i alla fall.


Idag var verksamheten i gång som vanligt och jag tog istället för att gå in och vila så tog jag mig en promenad på min halvtimme så blev det motion där också gött mos! =)


Elvira är inne i en extrem mammaperiod fasiken är hon inte inne i en mammaperiod så har hon en pappaperiod. Makalösa unge. Hon kunde väl ha en mamma/pappaperiod så vi kunde dela på det hela. Men nej då! Men va tusan go är hon och mycket bus och hyss har hon för sig. 


nej nu så är det dags och hoppa in i duschen sen lägga hon tokfian. Ha det super duper

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards