gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 3 oktober 2014

Av Gunilla Zellman - 3 oktober 2014 16:51

Min kära syster frågade mig imorse om jag inte bloggar längre. Nja intresset har inte funnits kan jag säga. Nu för ett år sen började en rejäl svacka för mig. Jag mådde riktigt dåligt. Jag mådde så dåligt att en månad senare ville jag knappt gå till jobbet längre. Men det gjorde jag och efter det tog det tid. Men vet ni idag njuter jag så fruktansvärt av mitt liv att jag bara njuter. Gör galna saker och bara njuter! Tar verkligen vara på livet.

Elvira har fått sin hörsel kontrollerad och nu är båda rören borta. I höger öra var det fortfarande hål kvar i trumhinnan efter röret vilket dem tror gör att hon har en mindre hörselskada på det örat. Vi ska dit nästa år igen för att kolla det.

Fredrik min tok till sambo. Kämpar vidare med biorummet. Lika nöjd blir han var gång han avslutat ett projekt där inne. :-D

Så se till att njuta av livet vänner. Vi får bara en chans.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards