gunillasbusfamilj

Direktlänk till inlägg 12 november 2014

operation, besök som var frivillig ovh ofrivillig

Av Gunilla Zellman - 12 november 2014 22:20

Japp i måndags opererades jag för mitt bråck. Men har nog redan gett upp hoppet om att det blir bra denna gången då vi fått löss i hemmet igen. Jag blir så less och jag hatar det så nu e min hårbotten åt helvete igen. Det kliar i hela hårbottnen men freddan kollade mig idag och fann inget. Elvira har vi hittat löss på. Hon behandlades i morse så i kväll fann jag ytterligare 2 löss som var döda förutom den som var den ursprungliga i morse. Jag blir äcklad av dessa kryp vilket gör att mitt mentala är åt pipsvängen just nu. Vilar dock så mycket jag kan om dagarna. Lämnar elvira sen får freddan hämta henne från förskolan. Så jag vilar och vilar.... hoppas et bli bra denn gången annars blir jag knäpp. :-/

Imorgon däremot skka jag ha mitt förata coaching samtal. Har skickat in mina svar på frågorna och det var då inte lätt minsann. :) men vem har sagt att det skulle vara lätt. :-D

Även om vi fick en gåva från våra besökare som vi inte ville ha så har vi haft det riktigt trevligt tillsammans. Det kan jag inte klaga på! Jag tog ledigt på fredagen så vi tog tåget allihopa till Helsingborg och gick runder där och shoppade. Riktigt mysigt. Lördagen då vra jag och hjälpte pappa så han fick ner träd utan att göra skada på andra bilar. Jag var vägvakt. I ett av träden hittade jag trädens beskyddare som firade att den blev fri. :-D

Sen gick elvira på prinsesskalas och sezan fixk vi nystekt spätta till middag på kvällen. På söndagen åkte jag elvira, cissi och athan till väla och shoppade medan fredrik och inger fixade med gardinerna till bion.

På måndagen åkte jag med mamma till Kristianstad så jag kunde bli opererad. Japp det var allt. Nu vilar jag varje dag för att bli så bra som möjligt! Höll tummar och tår för att det blir bra denna gången!! Nu är där nät insatt och jag har verkligen hållt mig från att lyfta på saker. Så håll tummarna. ^^

Någon tog bild på sig själva när vi var och hälsade på hos syster yster och hennes familj. ^^

 
 
Ingen bild

Camilla

14 november 2014 12:32

😂😂

Gunilla Zellman

22 november 2014 23:00

Va???? E det victor eller vilma som skrivit? :-D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla Zellman - 7 april 2019 00:02

Fy i natt vaknade jag av en mardröm. Min andra bror rycktes ifrån mig i min dröm. Det gör så.jävla ont. Och rädslan över att de kanske försvinner. Ja den är hemsk. Har drömt att en av mina systrar också försvinner ifrån mig. Nu hoppas jag att jag sli...

Av Gunilla Zellman - 5 februari 2019 17:33

Idag är det tungt. I somras somnade 2 människor in som fanns i mitt liv. Min svärfar och min ena bror. Idag är en dag då sorgen kommer ifatt mig en sväng och jag inser att de verkligen är borta. Det gör ont. Det är tyvärr livets gång att folk ska läm...

Av Gunilla Zellman - 4 november 2018 14:45

Japp jag erkänner. Jag är beroende av min mobil. Och det värsta är att jag bara slö tittar jag gör inget vettigt ens. Så nu får jag skärpa mig ännu mer. Denna veckan klarade jag målet - att bara vara på telefonen 1.5h på dagen - 1 gång och det var i ...

Av Gunilla Zellman - 21 oktober 2018 22:58

Japp jag funderar på mycket just nu. Men en sak som fungerar för att få hjärnan att slappna av är faktiskt att skriva av mig. Jag vet inte om det är någon som ens läser min blogg men då har jag ett sätt att få utlopp av mina tankar och energin som gå...

Av Gunilla Zellman - 20 oktober 2018 23:54

Oj denna blogg är verkligen inte aktiv. Haha.....   Jag funderar på vad jag kan hitta på som gör att jag mår bra. Något där jag träffar folk varje vecka. jag är med i Joyvoice denna terminen med. Men nånstans inom mig är det inte det riktigt som ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards