gunillasbusfamilj

Direktlänk till inlägg 10 januari 2015

sorgeprocess

Av Gunilla Zellman - 10 januari 2015 23:15

Jag mår Oerhört bra just nu. Detta tänker jag fortsätta med då jag njuter av mitt liv. Varje dag skriver jag ner allt jag kan komma på som jag är tacksam över allt som jag lyckats med. Ja bara positiva saker. När jag börjar tänka negativt försöker jag direkt slå väck tankarna och tänka på något positivt i stället.

Tillbaka till rubriken. Eftersom jag mår så bra just nu gör jag mig av med allt som har med elviras bebistid då vi tagit beslut om att inte ha fler barn. Fast blir där ett av misstag då tar jag inte bort det. Men min kropp lär nog se till att det inte lär hända. Idag har jag gått igenom hennes bebiskläder. Det gör ont. Speciellt när jag kommer till de allra första kläderna som hon hade. Hon fick några att leka med till hennes dockor.

Önskan att få bli fler i familjen kommer alltid att finnas. Jag får skaffa en kattunge om jag vill. Men jag vet att det lär inte funka med nisse då han är ensam herre här. Får hitta något annat. :-) en individ att förgylla mitt liv med även om jag redan har en massa individer som kag älskar över allt annat i mitt liv.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla Zellman - 7 april 2019 00:02

Fy i natt vaknade jag av en mardröm. Min andra bror rycktes ifrån mig i min dröm. Det gör så.jävla ont. Och rädslan över att de kanske försvinner. Ja den är hemsk. Har drömt att en av mina systrar också försvinner ifrån mig. Nu hoppas jag att jag sli...

Av Gunilla Zellman - 5 februari 2019 17:33

Idag är det tungt. I somras somnade 2 människor in som fanns i mitt liv. Min svärfar och min ena bror. Idag är en dag då sorgen kommer ifatt mig en sväng och jag inser att de verkligen är borta. Det gör ont. Det är tyvärr livets gång att folk ska läm...

Av Gunilla Zellman - 4 november 2018 14:45

Japp jag erkänner. Jag är beroende av min mobil. Och det värsta är att jag bara slö tittar jag gör inget vettigt ens. Så nu får jag skärpa mig ännu mer. Denna veckan klarade jag målet - att bara vara på telefonen 1.5h på dagen - 1 gång och det var i ...

Av Gunilla Zellman - 21 oktober 2018 22:58

Japp jag funderar på mycket just nu. Men en sak som fungerar för att få hjärnan att slappna av är faktiskt att skriva av mig. Jag vet inte om det är någon som ens läser min blogg men då har jag ett sätt att få utlopp av mina tankar och energin som gå...

Av Gunilla Zellman - 20 oktober 2018 23:54

Oj denna blogg är verkligen inte aktiv. Haha.....   Jag funderar på vad jag kan hitta på som gör att jag mår bra. Något där jag träffar folk varje vecka. jag är med i Joyvoice denna terminen med. Men nånstans inom mig är det inte det riktigt som ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards