gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 22 februari 2015

Av Gunilla Zellman - 22 februari 2015 21:53

Jag kom.underfund med en sak. Det här med att förändra sitt beteende kan göra så mycket för en själv. Så nu är det dags. All denna teknik som finns idag. Jag ska lägga bort den. Enbart när jag är uppe själv ska jag ta mig till den. Vill ni mig något får no ringa eller smsa så svarar jag när jag kan. Det kommer bli tufft men jag ska klara det. :-D

Av Gunilla Zellman - 22 februari 2015 21:28

Idag ville jag iväg och beställa förlovningsringar till mig och fredrik. Men när fredrik började visa stress blev jag less men samtidigt besviken. Så jag fick bara se till och få ut ur systemet. Det är svårt för mig att sätta ord på mina känslor inför honom. Vilket gör mig ledsen arg och besviken på mig själv. När jag väl fått fram det tog vi nya tag och gick in och bestämde oss för ringar. De blev perfekta. Lite dyrare än vi tänkt men oj så fina.
Vi har bestämt oss för att gifta oss nästa sommar. Blir för tight detta året.
Här får ni en bild på.när fredrik friade med 5 kronors ringen från ica! ^^

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards