gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 19 maj 2015

Av Gunilla Zellman - 19 maj 2015 21:55

Mina systrar är en stor inspirationskälla för mig att ta till när jag är orolig inför något. När jag funderar på vad i h-vete jag sysslar med. Jag har bestämt mig för att jag ska få må bra. Vilket är tufft då jag gärna gör allt annat och inte tänker på mig själv.

Jag vill alltid att elvira och Fredrik ska ha det så bra som möjligt. Jag vill få finnas för elvira så mycket som möjligt. Men lyclas inte när jag oroar mig för saker. Så istället för att gå och oroa mig har jag nu bestämt mig för att ta tag i problemen. Jag kommer att kännaa mig så mycket lugnare när jag börjar göra det.

Nu i helgen var jag och elvira ippe hos min syster camilla och hennes familj. Vi begav oss ut på äventyr bara jag och elvira. Jag tyckte det var mysigt. Kommer göra sådana grejor fler gånger. Hon och fredrik är mina fina änglar! De som alltod kommer att finnas där för mig så länge jag lever. Och jag för dem!

Jag hatar att jag blivit så osäker i mitt liv. Att jag inte vågar tro på mig själv.

Jag är en bra förskollärare. Jag ser och observerar så mycket när jag är med barnen. Det är så himla mysigt. Jag utgår från barngruppen och ser hur kan jag få barnen att utvecklas. Jag älskar mitt jobb. Och tycker även att jobba fackligt är roligt. Lär mig så otroligt mycket av vad vi kan göra via facket för att få det bättre för oss som jobbar. ?

Jag och Camilla gick till en kyrka som det sas att det spökade vid denna bilden tog telefonen själv. Jag gick själv inte in då grinden var stängd och hade läst att man absolut inte skulle gå in då. Men camilla gjorde då hon inte trodde på att det spökade där.

Nej nu ska jag komma i säng så jag ska iväg på kurs 2 dagar. ?

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards