gunillasbusfamilj

Direktlänk till inlägg 28 december 2010

Hihihi One in a million

Av Gunilla Zellman - 28 december 2010 17:06

Ja den låten med bosson får mig att må så himla bra! Jag var riktigt trött innan. Men så kände jag att jag måste lyssna på något och så kom ihåg denna låten som är fredriks och min låt och ja den lyfte verkligen upp mig. =) Hihihihihi


japp så är julen över och det känns lite skumt. Det har ju gått över ett halvår nu sen busungen Elvira kom till världen. Hon är ju bara för underbar den där lilla busen. Alltid lika glad oftast i alla fall. =) Träna tänker jag minsann komma igång med. får väl se till och köpa mig ett par skidor och börja köra skidor. Men det kostar ju så förbannat mycket. =)


Hmmm ja sen då.... tiden går och imorgon ska vi till bvc på 6-månaders kontroll så får se vad dem säger om hennes förbenade eksem hon har på kinderna. Annars går allt bra med älskade dottern.


Haha Camilla minns du när du drömde att du var Brolle Jr i en sån där talangjakt? *s* 


Jo vi ska fira nyår med Millisen och hennes älskade familj. =) det ska blir jätte roligt. =)


Hade besök av syskonen Nygren idag också. det var skoj. =) Alltid roligt och får besök. =)


Jaja ha det helt underbart. bilder kommer en annan dag. =) KRAM

 
 
Ingen bild

camilla

28 december 2010 19:48

Tack för att du delar med dig om min pinsamma dröm haha

Gunilla Zellman

29 december 2010 15:44

hahahahaha..... ja men jag tyckte det var en så rolig dröm. =) Har du kvar skivan som fredrik skaffade till oss signerad och allt? =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla Zellman - 7 april 2019 00:02

Fy i natt vaknade jag av en mardröm. Min andra bror rycktes ifrån mig i min dröm. Det gör så.jävla ont. Och rädslan över att de kanske försvinner. Ja den är hemsk. Har drömt att en av mina systrar också försvinner ifrån mig. Nu hoppas jag att jag sli...

Av Gunilla Zellman - 5 februari 2019 17:33

Idag är det tungt. I somras somnade 2 människor in som fanns i mitt liv. Min svärfar och min ena bror. Idag är en dag då sorgen kommer ifatt mig en sväng och jag inser att de verkligen är borta. Det gör ont. Det är tyvärr livets gång att folk ska läm...

Av Gunilla Zellman - 4 november 2018 14:45

Japp jag erkänner. Jag är beroende av min mobil. Och det värsta är att jag bara slö tittar jag gör inget vettigt ens. Så nu får jag skärpa mig ännu mer. Denna veckan klarade jag målet - att bara vara på telefonen 1.5h på dagen - 1 gång och det var i ...

Av Gunilla Zellman - 21 oktober 2018 22:58

Japp jag funderar på mycket just nu. Men en sak som fungerar för att få hjärnan att slappna av är faktiskt att skriva av mig. Jag vet inte om det är någon som ens läser min blogg men då har jag ett sätt att få utlopp av mina tankar och energin som gå...

Av Gunilla Zellman - 20 oktober 2018 23:54

Oj denna blogg är verkligen inte aktiv. Haha.....   Jag funderar på vad jag kan hitta på som gör att jag mår bra. Något där jag träffar folk varje vecka. jag är med i Joyvoice denna terminen med. Men nånstans inom mig är det inte det riktigt som ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards