gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 2 september 2010

Av Gunilla Zellman - 2 september 2010 20:06

jaha så då får man väl ta och blogga lite som vanligt. *asg*

Några nya kort har jag inte. SÅ det blir det inte...


Annars då idag skulle jag försöka väga och mäta elvira kommer till bvc då är där stängt pga utbildning. Va tusan...... jaja får väga och mäta henne nästa vecka i stället... =) 


Veckan efter vi kommit hem från Camilla och compani ska vi börja på babymassage. Det är 5 gånger men första gången missar vi för då är vi i skövde.... Men dem andra 4 gångerna ska vi gå. =) 


Den 30 september ska jag till familjens hus och "slåss" på loppisen dem håller. Får ju satsa och se om man kan komma åt lite fina kläder till donnan för en liten peng. =)


Hon har också börjat med att när vi går iväg så tar jag bort liggdelen så hon får sitta upp och kan se vad som händer och sker. och jag vill lova idag när hon somna då fällde jag henne och hon sov då i 1h och 45 minuter... helt slutkörd var hon. fast det är klart hon hade inte sovit så himla mycket innan på dagen...


Sen undrar jag om hon inte börjar få lite ont i halsen för hon kräker en väldig massa just nu.... Så hon har nog lite ont i halsen damen min. Men hon är väldigt glad i alla fall så jag vet inte.... HOn har ingen feber heller... Det är väl förkylningen som satt sig i hennes mage kan ju faktiskt vara så...


annars händer det inte så värst mycket just nu.... mindre än 1 vecka nu tills jag ska iväg och åka tåg med henne... *hjälp* Men det går säkert bra det också.


Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards