gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 13 september 2010

Av Gunilla Zellman - 13 september 2010 12:21

Så nu iveckan händer det en massa för oss igen...


I morgon ska vara hemma och ta det lugnt.

onsdag då ska jag och elvira till hässleholm och fika med mina gamla gymnasiekompisar det var hundra år sen jag träffade dem. Ska bli sååååå himla roligt. =)


Torsdag då ska vi på babymassage och ha det skönt... =)


På fredag blir det en tur till Asarum och gratta kära syster yster Linda.

sen på helgen ska vi bara ta det lugnt drar nog en sväng till mor och far och hälsar på. Tycker inte om att dra iväg hela tiden med henne det är rätt skönt att få lov och vara hemma ibland också och slippa all stress. =)


nehe nu ska jag ta tag i hemmet en sväng innan det är dags för loppan att äta. =)


Av Gunilla Zellman - 13 september 2010 12:16

Så där ja nu har jag fört över alla kort från både min och fredriks kamera det var en del om man säger så. =) Här kommer ett axplock. Det är allt från flygshowsdagen till skövde helgen.


                                                                                  

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards