gunillasbusfamilj

Direktlänk till inlägg 18 januari 2011

Källstorpstur

Av Gunilla Zellman - 18 januari 2011 19:12

Tyvärr så har året blivit lite av ett sorgens år. Jag hoppas att det vänder och allt bara kommer bli ljust i år. Älskade kissekatten Capi fick avsluta sitt långa liv nu. Men gud som han har levt och haft det bra. Särskilt när jag skämde bort honom när Linda och mats var bortresta med att gå ut varje dag. *s* 


Annars så får Farfar komma hem i morgon coh det tycker han e skönt fast farmor e lite bekymrad hur ska hon hinna allt. =) Ja ni vet hur hon blir lite bekymrad. =) Men tror nog att hon ser fram emot och få lov och ha honom hemma igen, även om rullstolen som dem skulle få lov att ha hemma inte hade kommit än. =) Jag Elvira Zack och Veronica var där uppe idag och hälsade på och det tyckte farmor var så hiiiiimla skoj hon älskar när hennes barnbarn och barnbarnsbarn kommer och hälsar på. Ja, hon tycker det ärs koj när alla kommer och hälsar på. =)


Nu längtar jag till våren då alla djurbebisarna kommer och då ska jag minsann dra iväg elvira på alla djurparker jag kan hitta. Det ska bli så hiiiimla skoj och få åka iväg och visa henne allt jag vill att hon ska få uppleva. =) Men som det är nu tar vi en dag i sänder. Det ska ju bli en operation i april också troligtvis det skulle bli runt hennes 10 månader. 


Jo och på tal om elvira så har hon börjat göra mamamamamamamama och lite bababababa så nu tjatar fredrik med henne om papapapapapapa.... Så jag e inte orooolig längre för hennes språk. =) Vi tränar det så himla bra. =)


ha det super alla balla människor. *asg*


P.s På fredag ska jag få umgås med underbara småbröderna mina!d.s.

 
 
Ingen bild

camilla

18 januari 2011 20:29

och snart kommer småbrorsorna till miiiig :D längtar!
jag är inte alls orolig för Elvira, hon är så jäkla duktig i ALLA LÄGEN! Det finns inget som hon inte klarar av asså :) Älskar er! KRAAAM!

Gunilla Zellman

19 januari 2011 12:13

hahaha du e ju för härlig! =) Nej orolig är jag inte heller. Men när hon inte satte igång med ljuden som hon skulle så ja då blev jag lite orolig. Men nu babblar hon som bara den. även om ingen lyssnar som vilma. 's*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla Zellman - 7 april 2019 00:02

Fy i natt vaknade jag av en mardröm. Min andra bror rycktes ifrån mig i min dröm. Det gör så.jävla ont. Och rädslan över att de kanske försvinner. Ja den är hemsk. Har drömt att en av mina systrar också försvinner ifrån mig. Nu hoppas jag att jag sli...

Av Gunilla Zellman - 5 februari 2019 17:33

Idag är det tungt. I somras somnade 2 människor in som fanns i mitt liv. Min svärfar och min ena bror. Idag är en dag då sorgen kommer ifatt mig en sväng och jag inser att de verkligen är borta. Det gör ont. Det är tyvärr livets gång att folk ska läm...

Av Gunilla Zellman - 4 november 2018 14:45

Japp jag erkänner. Jag är beroende av min mobil. Och det värsta är att jag bara slö tittar jag gör inget vettigt ens. Så nu får jag skärpa mig ännu mer. Denna veckan klarade jag målet - att bara vara på telefonen 1.5h på dagen - 1 gång och det var i ...

Av Gunilla Zellman - 21 oktober 2018 22:58

Japp jag funderar på mycket just nu. Men en sak som fungerar för att få hjärnan att slappna av är faktiskt att skriva av mig. Jag vet inte om det är någon som ens läser min blogg men då har jag ett sätt att få utlopp av mina tankar och energin som gå...

Av Gunilla Zellman - 20 oktober 2018 23:54

Oj denna blogg är verkligen inte aktiv. Haha.....   Jag funderar på vad jag kan hitta på som gör att jag mår bra. Något där jag träffar folk varje vecka. jag är med i Joyvoice denna terminen med. Men nånstans inom mig är det inte det riktigt som ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards