gunillasbusfamilj

Direktlänk till inlägg 28 januari 2011

Elitsatsning

Av Gunilla Zellman - 28 januari 2011 08:54

Varför finns det alltid folk inom föreningarna som vill Elitsatsa och enbart det. varför kan man inte få lov och bara ha roligt. Träna för att det är roligt, Tävla för att det är roligt! Alltså jag hade lätt betalat själv alla anmälningsavgifter jag hade sprungit om det hade varit så att jag hade fått lov och tävla för att jag tycker det är roligt! Älskar gemenskap men allvarligt nu går det bara utför! vi hade en ungdom som nu bytar klubb. Då är det helt plöstligt så n ENORM panik i hela klubben och nej vi måste se till och börja elitsatsa hör ni det! va f-n har vi in som kan elitsatsa är det väl för f-n inte det som vi ska ta och göra! man byter klubb för att få lov och springa och ha skoj! ja allvarligt talat! jag hoppar nog av orienteringspåret helt i år! ska jag tävla kommer jag att tävla klubblös. Eller får jag finna en klubb där jag får lov och hitta på sånt som jag vill och slipper och ha en massa kommittéer och sådant. Som sagt Adjös med allt som heter orienteringsverksamhet. tänker inte ens låta elvira börja orientera om det ska vara på detta viset!


När jag satt på årsmötet i går så hade jag och en klubbkompis funderingar på att starta en förening där man just ha enbart skoj! man tränar för att man vill och inte måste man tävlar för att man ivll och inte för att måan måste! känner ma natt man arrangera nåt så gör man det för aatt man vill och inte måste ja ni förstår hur jag tänker. Målet me den klubben skulle varit i så fall eller jag menar mottot! vi gör det för vi tycker det är roligt! vi gör inte det fför att vi måste! Förstår att alla våra ungdomar byter klubb det hade jag också gjort och har enorma funderingar på att ta en klubb långt upp i norrland!


mvh en fundersam gunilla!

 
 
Ingen bild

Mamma

30 januari 2011 14:35

Varför tror du vi valde Hjärnarp?
Just för att slippa alla måsten!!Haha!
Vi ställer upp och hjälper till när det är tävling eller Rögleparkeringen.
Annars har vi ingen funktion i klubben.Går så bra ändå.

Gunilla Zellman

31 januari 2011 12:04

jo precis. Det är så jag kan tänka mig att göra! inget annat. Det är så himla tradigt jag har elvira och fredrik och tänka på också. Dem behöver all tid dem kan få med mig! =)

 
Ingen bild

Pappa

31 januari 2011 12:59

Man har nog på årsmötet pratat så det blev lite svårt att förstå. Boken hade en gång både och. Team Boken med bla. Håkan som är kvar. Team Boken var elit delen av klubben. Rest var valiga orienterare som sparng när dem ville och hade lust. Det är så det är tänkt i Boken nu igen om jag föstått rätt. Man vill få fram en elitdel men givetvis även behålla bredden.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Gunilla Zellman - 7 april 2019 00:02

Fy i natt vaknade jag av en mardröm. Min andra bror rycktes ifrån mig i min dröm. Det gör så.jävla ont. Och rädslan över att de kanske försvinner. Ja den är hemsk. Har drömt att en av mina systrar också försvinner ifrån mig. Nu hoppas jag att jag sli...

Av Gunilla Zellman - 5 februari 2019 17:33

Idag är det tungt. I somras somnade 2 människor in som fanns i mitt liv. Min svärfar och min ena bror. Idag är en dag då sorgen kommer ifatt mig en sväng och jag inser att de verkligen är borta. Det gör ont. Det är tyvärr livets gång att folk ska läm...

Av Gunilla Zellman - 4 november 2018 14:45

Japp jag erkänner. Jag är beroende av min mobil. Och det värsta är att jag bara slö tittar jag gör inget vettigt ens. Så nu får jag skärpa mig ännu mer. Denna veckan klarade jag målet - att bara vara på telefonen 1.5h på dagen - 1 gång och det var i ...

Av Gunilla Zellman - 21 oktober 2018 22:58

Japp jag funderar på mycket just nu. Men en sak som fungerar för att få hjärnan att slappna av är faktiskt att skriva av mig. Jag vet inte om det är någon som ens läser min blogg men då har jag ett sätt att få utlopp av mina tankar och energin som gå...

Av Gunilla Zellman - 20 oktober 2018 23:54

Oj denna blogg är verkligen inte aktiv. Haha.....   Jag funderar på vad jag kan hitta på som gör att jag mår bra. Något där jag träffar folk varje vecka. jag är med i Joyvoice denna terminen med. Men nånstans inom mig är det inte det riktigt som ...

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards