gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av Gunilla Zellman - 6 mars 2011 22:02

Hej och hå!

Så här är det! oj mycket har jag i mina tankar och just nu är det saknaden efter alla mammor jag har i min släkt. Ja jag ska förklara. I fredriks släkt föddes det 1 grabb i april och 1 i maj. Den som föddes i maj har jag hyfsat bra kontakt med när jag är där uppe men föräldrarna till den andra har jag ingen kontakt med.

Sen var det ju likadant här nere. kom en kusin till elvira i april och camilla ni bor ju så långt i från oss. =( tur vi ses snart, längtar ihjäl mig. =( Sen kom ju en i maj också och visst vi umgås ju en hel del men kan ju inte vara med dem hela tiden då blir dem ju less på mig. eller veronica? Men vill så gärna ha någon och hitta på saker med. jag vill så gärna åka upp till norrland och se alla där. Men jag får vänta tills fredrik har semester i sommar. Jag vet ju hur mycket han längtar upp han också. Annars då jag saknar jag och träffa folk bara för och leka och ha roligt. visst jag har ju angelica och hennes familj, vilket är hur roligt som helst. Och ja jag kan ju gå på familjenshus men vill jag att elvira ska vara hyfsat frisk nu fram till operationen bör jag nog vara lite försiktig med det. Men visst vädret börjar ju bli varmare och så och bakterierna har ju sakta men säkert blivit mindre faktiskt. =)  ja det är väl lite det jag tänker på. Vill så gärna hitta på hur mycket som helst men känner mig så JÄVLA instängd i lägenheten. I denna JÄVLA håla faktiskt. Usch nu svor jag igen. Men när jag har frustation i min kropp måste jag få ut den. Ja jag är ju en riktigt ordentlig rastlös människa och har alltid varit. JAG vill så gärna hitta på allt möjligt. =( få höra med kristina om hon har tid och ta emot mig och loppan så jag kommer hemifrån en sväng igen. =) jaja nu var de4t mycket som jag skrev om i alla fall. Känns lika skönt var gång man får ut sina känslor. =) kram alla. =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards