gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av Gunilla Zellman - 5 oktober 2011 21:33

Jepp det var väldigt länge sen nu jag skrev. Men det är för att nu går dagarna som bara den. Nu är det oktober och den 18 oktober kommer jag att åka till logopeden i helsingborg med elvira sen den 18 november kommer vi att åka och kolla hennes hörsel och rören i öronen. så nu får vi se hur det går för min älskade loppa. 


På förskolan börjar det gå bättre i dag var det nästan så att hon inte skrek när jag lämnade henne, Nu kommer det förhoppningsvis inte att bli så himla mycket ändring bland hennes personal för den ena av personalen har bytat med en annan personal för att dem skulle få mer % nere på elviras avdelning. vilket känns bra.


annars så bubblar hon vidare. Nu säger hon mamma, bappa eller babba, och ibland pappa, ojdå, nä, va, och en massa djurläten. ska bli otroligt roligt och se vad logopeden har och säga i alla fall. min lilla prinsessa säger jag bara. älskar min lilla familj så himla mycket. Och så himla starka vi är tillsammans. 


lillebror linus kommer hem en sväng och han, jag och pappa ska tävla mot varandra på söndag, hoppas jag håller mig frisk till dess så jag kan vara med! vi ska springa öppen klass och vi ska då se vem som vinner men det är den som har kortast bomtid som vinner alltså inte kortast tid. jag har ju inte direkt stor chans mot dem två nämligen. *s* ja vi får se hur det går. Elvira ska följa med om de tinte ska bli spöregn hela dagen för då kan hon likabra vara hemma med sin pappa pch mysa.

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards