gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 31 oktober 2011

Av Gunilla Zellman - 31 oktober 2011 22:18

Japp i lördags var jag på Ladies night med Camilla och veronica. Fatta vad skoj vi hade. Kan lägga ut några bilder men dem allra värsta kommer ni aldrig få se. *s*


Vi började med i alla fall förfest på VW i malmö. Där bjöds på dricka och lite mat och underhållning vilket bestod av en gitarrist som jag har glömt vad han hette och sen var det deras egna brandman vilket var en strippa. Fatta vad skoj. Ja det där lär jag aldrig glömma. KOrt det togs det men dem vågar jag knappt visa. *s*


Sen efter det bar det av till Ladies Night på Arenan. WOW säger jag bara. Japp fett och lätt att jag lär åka på det fler gånger i mitt liv. PLus att jag fick ju se Godingen Brolle den nyblivne pappan och jag kan säga att det syntes på honom. NI vet så där sletna som en nybliven pappa kan se ut. Så såg han ut. Visst hade dem sminkat honom men man såg igenom det. Men lika läcker är han för det och Vilken röst han har. Ja jag säger bara Jag älskar norrlänningar. *s* TUr jag hittade en norrlänning. Älskar min älskade Fredrik. 


Aja bilder säger ju mer än 1000 ord så mina vänner ni får allt vänta tills jag lyckas lägga in bilderna på datorn.


Ja när det gäller Elvira springer hon runder och säger hej eller ej till alla nu. Eller så säger hon Hej hej. HOn e för rolig och kojor bygger hon med sin pappa i mängder och fredrik njuter i mängder av att vara med henne just nu. =) Vår älskade loppa!


kram från BusGunilla

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards