gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 27 april 2011

Av Gunilla Zellman - 27 april 2011 21:44

Alltså nu måste jag bara skriva av mig. När jag idag hade besök av veronica och Angelica så berättade jag att jag skulle till logopeden nästa vecka med elvira och innan logopeden tänkte jag att vi skulle dra till busfabriken och efter logopeden ska vi till rydebäck för att hämta ett par byxor jag vann på tradera. Alla blir bara så paffa då att man ska till busfabriken med elvira. Hon har ju skitskoj där. Varför sk ajg inte dit då. Sa det till fredrik också och får en likadan kommentar från honom fast han menade att man brukar åka dit med flera personer. Men tänk om jag vill åka dit med elvira och få uppleva det själv. visst det är ju lite tråkigt men jag kan ju alltid höra med mina vänner som ajg fått via mammor i skåne om dem vill möta upp en där och ses en liten stund. Det vet man ju aldrig. Annars skiter väl jag väl i det. Jag klarar mig själv. Fast blir det fint väder drar jag nog till Fredriksdal och myser där med elvira. =)


Jaja var bara tvungen och säga det. Man får se om man får tusen kommentarer. *s* Fast det är klart det burkar ju inte komma så värst mycket kkommentarer. 
*s* Ha det super alla vänner!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards