gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 21 april 2011

Av Gunilla Zellman - 21 april 2011 21:53

Japp så har man varit iväg på en barnfri shopping. Det var riktigt nice. =) Det blev handlat present till Vilma och ett par sommarbyxor till mig trekvarts. Sen blev det ett skrapalbum till Elvira som jag ska göra hela hennes första år. =) Och så en stämpel som ser ut som två små barnfötter. =) sen blev det också en baddräkt till elvira som hon kommer kunna ha förhoppningsvis hela sommaren storlek 80 med barbapapa på. Från HM. ja det var nog allt och så fikade vi och åt på Graffiti. Måste säga att det var grymt trevligt. Jag hade sällskap av Veronica och Angelica. Fredrik skulle ta elvira till tandläkaren och elvira vägrade att öppna munnen. *s* ja vad trodde dem så ofta som hon har varit tvungen att öppna munnen eftersom läkarna har varit tvugna och titta henne i munnen. *s* Den lilla token. Jo om jag inte har sagt det så babblar hon på som en galning nu, och hon kryper. Hon har till och med kröpit utomhus. =) 

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards