gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Gunilla Zellman - 18 januari 2012 21:48

Denna veckan har jag varit hemma måndag och i morgon ska jag åter vara hemma eftersom elvira har fått feber igen hennes mage e lös men inte diarré.


Älskar min lilla ängel men oj vad jobbigt det är att inte få jobba. Och nej Fredrik vill inte vara hemma med henne. Men Han växer in i pappa rollen han med. Idag fick han ta och vara med elvira medans jag var på personalmöte och jobbade hela dagen. Dem ringde från förskolan vid halv 3 och sa att hon hade feber. Min stackars tös. Samtidigt känner jag mig så otroligt rastlös så kommer att kräva att jag ska få träna i morgon. måste få lov och komma iväg nu coh bli av med lite rastlöshet. Ska försöka sovalite i natt i alla fall. Förhoppningsvis så har hon ingen feber i morgon och är pigg så hon och ajg kan jobba oc gå på förskolan på fredag. 


Men det återstår att se. Tror där är tänder på g. HOn har ju 4 till innan hon har alla 20 tänderna. Japp hon får sina tänder fort och vet tyvärr inte varför det är så. Jag och fredrik fikc inte dem så överdrivet fort. Kan hända att elviras tänder kan komma upp snabbare pga gomspalten men jag vet inte..... bara en gissning jag har. aja i morgon ska vi mysa hon och jag. kram

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards