gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 21 januari 2012

Av Gunilla Zellman - 21 januari 2012 19:53

Det värsta som finns är att som mamma inte känna sig omtyckt av sitt barn. Elvira håller på och slå sig fri från mig helt och hållet så det är bara pappa som gäller. bara pappa som får läsa godnattsaga bara pappa som gäller hela tiden. Man blir helt galen. Ja jag vet att dem gör så här men det känns hårt hon har hållt på sen innan jul nu. Ont i mitt mamma hjärta gör det. =(


Men men..., Är väl bara så att jag får inse att jag är den hon har i sitt hjärta när det verkligen gäller. Hoppas jag åtminstone. HOn var väääääldigt pappig när vi var uppe i norrland också. Usch ja..... Idag var vi i alla fall ute i snön och lekte. Hon tyckte det var rätt så skoj. HOn greja och dona men åka pulka det fungerar absolut inte. 


HOn har ju fortfarande sin förkylning som tur är får jag vara hemma och vabba och inte fredrik. Vilket gör att jag får egentid med henne. Då kan hon inte dissa mig i alla fall. 


Nej i morgon ska jag bege mig ut på en 7 km:s runda så jag blir av med lite frustration från det hela. 


Hej då! =)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards