gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Gunilla Zellman - 9 maj 2013 20:54

Idag då var vi lediga och det tackar man för! Detta underbara varma väder gör ju att man mår så bra! Trots att det regnar lite då och då! :-D

Men idag tog vi bilen och shoppade lite grann! Vi var på biltema och inhandlade stödhjul till cykeln son står i garaget som Elvira ska få i 3-års present. Den e begagnad men vad gör det.

På net on net så handla Fredrik en hdmi kabel till sin projektor som han nu införskaffat! Han e som ett barn på julafton och jobbar som gnu med det han kan på biorummet! :) plus att vi köpte ett skydd till min telefon! :-D

På Ikea införskaffades utestolar till altanen och bord införskaffades i fredags! Då nu ska vi bara hitta tillfälle att sätta upp det! :-D

Sen gick vi en sväng in på Väla. Elvira behövde ballerina klänningar! Så det blev 3 klänningar till. Ja jag vet hon e bortskämd! Kan tyvärr inte hjälpa att jag fått en riktig Flicke flicka!

I tisdags när jag kom hem om jag inte minns fel dag så iaf stod det 3 röda rosor på min sida av sängen! Freddan tyckte jag skulle ha det. Jag tar mig en doftinsugning varje dag!

Nej här är en bild på prinsessan!

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards