gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 26 maj 2013

Av Gunilla Zellman - 26 maj 2013 22:24

Igår jobbade Fredrik över så jag och Elvira fick mys morgon! Vi tittade på Bolibompa och där baka dem scones till frukost så det gjorde vi oxå. Mums nybakade scones är ju bara underbart. :)

Idag på morsdag har jag njutit fick presentkort av Elvira och Fredrik så jag ska bege mig mot massage liknande! :) sen efter ffrukost begav jag mig för att träna Elvira tog jag och lämna hos mor och far då Fredrik lyckades klämma en nerv eller något vid nacken.

Efter träningen var det bara att byta om och hjälpa pappa med att dra upp bokträden Vi hade på framsidan. Sen när det var gjort fortsatte jag och Elvira en stund i trädgården. Så skönt väder. Muleten lagom varmt.

Sen handla vi och åkte och fira min mor. Freddan stanna hemma och tog det lugnt. :-)

Helgen har varit underbar! Jag njutit. Jo i lördags fick åka in och fixa nytt filter till köksfläkten med tanke på att det smulade sönder när jag skulle rengöra det.

Japp här får ni bilder med! :)

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards