gunillasbusfamilj

Alla inlägg den 18 oktober 2015

Av Gunilla Zellman - 18 oktober 2015 09:57

Förra helgen gick jag och fredrik ut på dejt. Bara han och jag. ? det var fredrik som fick fixa med allt. Så han boka bowling i hlm, sen gick vi och åt på wokhouse och så avslutade vi med bio och såg the martian! Det var riktigt skoj. Sen fick vi åka hem och hämta loppaN för hon ville åka hem och vakna hemma. Vi hade planerat att hon skulle sova över. Men hon hade sagt till mormor och morfar att hon fick välja om hon ville sova över eller vakna hemma och då ville hon vakna hemma. Men detta är inget som jag hade sagt till henne. Utan något som hon kom ihåg från förra gången då hon kunde välja eftersom hennes kusiner ändå skulle hämtas. Det är våran tok det!! ^^

Av Gunilla Zellman - 18 oktober 2015 00:16

I veckan ringde vår specialpedagog och undrade om jag ville följa med på en kurs som jag hade tipsat chefen om. Det ville jag ju så klart. Så nu är jag anmäld till den. ?

Just nu längtar jag bara till nästa helg. Då blir det lattjo! På fredagen ska jag och två kollegor iväg och se brolle! Ska bli sååååå skoj. Sen kommer jag hem och åker på lördagen för att ha mysdag med systeryster Linda. För att sedan komma hem på söndagen. Alltså en toppen helg på gång. Så denna helg har blivit en städar och röjarhelg. Men sånt behövs ibland det också!!! ?

Så ligger det hela till just nu och jag hittade min kamera nu när jag har städat och röjt!!!!. Men nu ska det sovas. God natt

Presentation

Fråga mig

6 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards